سرهنگ علی عبدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح شامل ممنوعیت تردد انواع تریلر به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی است.
وی ادامه داد: این طرح که از امروز آغاز شده تا پایان روز دوشنبه 30 اسفند از ساعت 6 صبح الی 24 شب ادامه خواهد داشت، این طرح از ورودی غربی گلستان (پلیس راه نوکنده) تا شرق استان (پارک ملی گلستان) در مسیر تهران - گرگان - مشهد اجرا شده است.
سرهنگ عبدی تصریح کرد: مرحله دوم ممنوعیت از روز 12 فروردین تا 13 فروردین سال 96 در ساعات 6 صبح تا 24 شب در همین مسیر ها اجرایی می شود.
وی با اشاره به طرح نوروزی پلیس راه گلستان نیز اظهار کرد: 285 نفر نیروی پلیس راه با 93 دستگاه خودرو و با ایجاد 15 ایستگاه و پاسگاه در ایام نوروز به مردم و مسافران خدمت‌ رسانی می ‌کنند.
فرمانده پلیس راه گلستان از رانندگان خواست که با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس سفری ایمن داشته باشند.
به گفته وی؛ متاسفانه در سال 95 نخستین تصادف منجر به فوت در کشور در استان گلستان و در مسیر آق قلا به اینچه برون به وقوع پیوست.
سرهنگ عبدی اظهار امیدواری کرد که مسافران در سال جدید سفری ایمن و بدون حادثه و با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی داشته باشند.
استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور با یک میلیون و 868 هزار و 819 نفر جمعیت از مناطق گردشگر پذیر ایران بوده و علاوه بر آن در مسیر زائران حرم امام رضا (ع) که از طریق جاده تهران - ساری - گرگان - بجنورد - مشهد سفر می کنند، قرار دارد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست **انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.