به گزارش ایرنا ، شمس الدین کر روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اجرای طرح سلامت نوروزی این شهرستان، هفت اکیپ در دو شهر کلاله و شهر فراغی و سه اکیپ نیز در سطح روستاها فعالیت دارند و بر فعالیت یک هزار و 406 مرکزتهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت می کنند.
وی گفت : این اکیپ ها همچنین بر نحوه فعالیت تفرجگاه ها، ترمینال های مسافربری، مساجد، زائرسراها ، محل اسکان و استقرار مسافران نوروزی و سامانه های آبرسانی نیز نظارت خواهند داشت.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت کلاله ادامه داد: اکیپ های طرح سلامت نوروزی این شهرستان از 14اسفند 95 لغایت 15 فروردین 96 از 8 صبح تا 20 شب، مرکز و اماکن یاد شده را تحت پوشش فعالیت های نظارت و بازرسی خود می دهند.
وی همچنین اظهار داشت: مسئول بهداشت محیط، کارشناسان ناظر و بازرسین با حضور در رستوران ها و مراکزتهیه و توزیع مواد غذایی ، آموزش های لازم و نکات ضروری را به متصدیان اجرای طرح سلامت نوروزی ارائه کرده اند.
وی افزود : مردم منطقه و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از طریق شماره تلفن های 35421720 و 1490 به مسئولان مربوطه اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری های لازم صورت گیرد.
سرپرست واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت کلاله نیز گفت: بازرسان بهداشت محیط در قالب طرح سلامت نوروزی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و منابع آب با تاکید بر رعایت بهداشت فردی، بهداشت موادغذایی، بهداشت فیزیکی، ابزار و وسایل کار را بازدید و بازرسی می کنند.
عبدالصادق یپان غراوی افزود: همچنین تفرجگاه ها، زیارتگاهها، رستوران ها ، قنادی ها و نانوایی ها به لحاظ ویژگی هایی که دارند ، به صورت ویژه نظارت و بازرسی می شوند.
شهرستان کلاله با افزون بر110هزار نفرجمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.