خدابخش افتخاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند سال جاری تا 15 فروردین 96 در شهرستان عنبرآباد اجرا می شود.
وی گفت: حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی، تامین و ارتقاء ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه و نظارت و رعایت بهداشت آب از جمله اهداف اجرای این طرح است.
مدیر شبکه بهداشت عنبرآباد اظهار کرد: طی هشت روز ابتدای این طرح بیش از یکهزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم سازی شد و همچنین یک واحد صنفی به علت تخلفات بهداشتی پلمب شد.
وی گفت: مسافران و شهروندان شکایات بهداشتی خود را از طریق سامانه 190 اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.
افتخاری به برگزاری طرح سنجش سلامت ویژه کارکنان ادارات عنبرآباد نیز اشاره کرد و گفت: این طرح همزمان با هفته سلامت مردان با شعار 'آیا در مسابقه سلامت برنده اید' در این شهرستان اجرا شد.
وی افزود: طرح سنجش سلامت ویژه کارکنان با هدف ارتقاء سطح سلامت مردان، کاهش بیماری های زمینه ای و داشتن سالمندی و میانسالی سالم اجرا شد و بیش از 100 نفر از کارکنان و مدیران ادارات عنبرآباد معاینه رایگان شدند.
مدیر شبکه بهداشت عنبرآباد گفت: همچنین با راه اندازی ایستگاه سلامت در راستای ارتقاء سلامت کارکنان در محیط کار مقرر شد تیم مراقبت شبکه بهداشت و درمان به صورت دوره ای مراقبت های لازم ویژه کارکنان ادارات را انجام دهد.
شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.