فریدون یلقی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سینا عنایتی والیبالیست آق قلایی تیم ملی که به همراه علی شهبازی ترکیب تیم 'ب' ایران در رقابت های قهرمانی آسیا اقیانوسیه را تشکیل می دادند با قبول دو شکست از ادامه مسابقات کنار رفتند.
وی ادامه داد: عنایتی و شهبازی روز پنجشنبه در بازی روز نخست به مصاف تیم دوم عمان رفتند و دو بر یک و با نتایج 22بر 20 ، 15بر 21 و 15 بر 13 بازی را واگذار کردند.
به گفته وی؛ روز جمعه نیز تیم ب ایران در بازی دوم در مقابل استرالیا 2 بر 0 و با نتایج 21 بر 11 و 21 بر 18 شکست خورد و از ادامه رقابت ها کنار رفت.
به گزارش ایرنا تیم 'الف' ایران با ترکیب فیروز پور و آقاجانی در مرحله مقدماتی با پیروزی به دور نیمه نهایی رقابت ها صعود کرد و حضور خود در مسابقات جهانی را قطعی نمود.
رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال 2017 آسیا اقیانوسیه 12 تا 14 اسفندماه به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاری است.
در این مسابقات چهار بازیکن ایرانی شامل سینا عنایتی، علی شهبازی، علیرضا آقاجانی و جواد فیروزپور زیر نظر آرش رامسری به عنوان سرمربی و با سرپرستی کامران ذوقی شرکت کرده اند.
پنج تیم برتر به همراه یک تیم از کشور میزبان سهمیه رقابت های قهرمانی جهان را کسب می کنند.
تیم های شرکت کننده از استرالیا، چین، هنگ کنگ، اندونزی، قزاقستان، عمان، قطر، تایلند، ویتنام و دو تیم ایران هستند.
آق قلا از توابع استان گلستان بوده و در فاصله 15کیلومتری شمال گرگان واقع است.
7333/1648
خبرنگار : علی قاسمعلی ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.