قربان توسن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ملی پوشان ایران که برای حضور قدرتمندانه در رقابت های آسیایی آماده می شوند ، تمرینات خود را از روز گذشته در کمپ تیم های ملی والیبال زنان در تهران آغاز کردند.
وی بیان کرد: منا آشفته و زهرا خان محمدی دو گلستانی حاضر در این اردو هستند که برای قرار گرفتن در فهرست نهایی نفرات اعزامی به یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 18 سال آسیا که 14 تا 22 اسفندماه ماه در شهر چونگ کینگ چین برگزار می شود، تلاش می کنند.
دبیر هیات والیبال گلستان افزود: این اردوی 16 نفره که زیر نظر مایدا چیچیچ سرمربی کروات تیم ملی برگزار می شود تا 5 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
توسن ادامه داد: 2 ملی پوش گلستانی از اعضای ثابت تیم ملی نوجوانان هستند و با توجه به تکنیک بالا و آمادگی فراوان ، احتمال حضور آنها در رقابت های قهرمانی آسیا زیاد است.
وی گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با حضور این 2 ملی پوش گلستانی چندی قبل سومین اردوی آماده سازی خود را در اسلوونی برگزار کرد که شش دیدار تدارکاتی و 16 جلسه تمرین از جمله برنامه های این اردوی برون مرزی بود.
/1648/3091
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار : پری سالارنیا

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.