به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین آقاخانی روز چهارشبنه در نشست روشنگری با موضوع 'حضور آگاهانه و انقلابی ضامن تحقق اهداف انقلاب اسلامی'، درجمع فرماندهان و نیز کارکنان انتظامی و هنگ مرزی اترک گنبدکاووس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره تلاش 124 هزار پیامبر الهی و خون افزون بر 220 هزار شهید است.
وی، حفظ انقلاب اسلامی را در گرو حضور پرشور و آگاهانه اقشار مختلف مردم درصحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی دانست، گفت: مردم ایران با وجود مسائل و مشکلات موجود که بخشی از آن ناشی از تحریم ها و کارشنکنی های استکبار جهانی و بخشی ناشی از ضعف مدیریتی برخی مسئولان کشور است، حضوری پرشور و آگاهانه درصحنه ها دارند که نمونه اخیر آن حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال بود.
آقاخانی اضافه کرد: انقلاب اسلامی احیا کننده ارزش های اسلامی بود و ما را در مسیری قرار داد که دیگر از اختناق و دیکتاتوری رژیم طاغوتی خبری نیست و امروز با عزت و اقتدار در مسیر حق الهی حرکت و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کند.
وی، شناخت حق، افزایش آگاهی و بصیرت، حضور فعال در انتخابات و انتخاب اصلح، پیروی از منویات رهبری و حرکت درچارچوب آرمان های نظام و شهیدان را از عوامل مهم در حفظ انقلاب اسلامی دانست و برآن تاکید کرد.
این کارشناس سیاسی که معاونت سیاسی سپاه تهران و مسئولیت کانون اندیشه ورزی سپاه محمد رسول الله استان تهران را در کارنامه خود دارد، همچنین برلزوم تلاش بیشتر دولت برای رفع مسائل و مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: آنگونه که رهبری انقلاب فرمودند، مسئولان باید درپایان هر سال گزارش کارهای انجام شده را به مردم بگویند.
به گزارش ایرنا در پایان این نشست که در نمازخانه ستاد انتظامی گنبدکاووس برگزار شد، به برخی سوالات حاضرین نیز پاسخ داده شد.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق گلستان و درفاصله 90 کیلومتری از مرکز این استان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.