به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه امروز مردم گنبد کاووس، اظهار داشت: دشمنان بدانند آنگونه که رهبر انقلاب اسلامی در کنفرانس انتفاضه فلسطین نیز بیان داشتند، پرچم مردم فلسطین حتی اگر برخی گروه های مقاومت نیز عقب نشینی کنند، به زمین نمی افتد.
وی گفت: اظهار نظرهای مقامات آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و ترکیه ناشی از شکست آنان از محور مقاومت است و می خواهند با به رسمیت شناختن تنها یک دولت آنهم رژیم اسرائیل در سرزمین مقدس فلسطین این شکست ها را جبران کنند.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: البته روحانی شجاع لبنان یعنی سیدحسن نصرالله پس از این اظهار نظرهای سخیف که نقاب از چهره نفاق و سیاست مخملین برداشت، با یک مصاحبه نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.
وی تصریح کرد: این دولت ها در گذشته که با هم بودند هیچ غلطی نکردند و امروز نیز نخواهد توانست حق مردم فلسطین را در داشتن دولت مستقل نادیده بگیرند زیرا محور مقاومت که تشکیل شده از اراده مردم است به آنان اجازه چنین کاری را نخواهد داد.
امام جمعه گنبدکاووس در ادامه با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین که چند روز پیش در تهران برگزار شد، گفت: آنگونه که معظم له فرمودند، نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه ای آنها در تحقق شعار از نیل تا فرات شکست خورد و خود آنان نیز به این موضوع اقرار کردند.
حجت الاسلام ترابی افزود: رهبری انقلاب فرمودند، ملت ایران از همه گروه های فلسطینی که محور مقاومت را قبول داشته باشند حمایت بدون چشم داشت می کند و اگر گروهی از آنان عقب نشینی کند، پرچم مقاومت و فلسطین بر زمین نمی افتد و گروه های دیگر از دل مردم این پرچم را بلند می کنند.
وی اضافه کرد: امام راحل انقلاب اسلامی را با تکیه بر نیروی مردمی و با دست خالی به پیروزی رساند و این یک درس است که هرجا نیروی مردمی وارد صحنه شود، به یقین پیروز خواهند شد.
حجت الاسلام ترابی گفت: مسئولان دیپلماسی کشور ما در قبال مساله فلسطین و محور مقاومت فعالانه و شجاعانه با نقشه های شوم استکبار مقابله کنند.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس در شرق استان گلستان واقع است.
/3039/6203
*خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار: کرمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.