حجت الاسلام جعفر رعایتی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسوولان قدیم و جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس اظهار داشت: جلوه‌های زیبای کمک و دستگیری ملت ایران از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا درحالی اتفاق می‌افتد که در برخی کشورهای ثروتمند اروپایی و آمریکا، مردم به غارت فروشگاه‌ها اقدام کرده و پلیس نیز به دزدی ماسک و اقلام بهداشتی دیگر کشورها می‌پردازد.

وی گفت: ایران با وجود مشکلات اقتصادی، کمبودها و تحریم‌ها، روی پای خود ایستاد و علاوه بر کمک و دستگیری از نیازمندان، در تولید ماسک و اقلام بهداشتی هم خودکفا شد.

وی ادامه: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری‌ امام راحل و مقام معظم رهبری، شیعه و سنی و همه اقوام ساکن در ایران اسلامی در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی دارند و در سختی ها و مشکلات نیز به هم کمک می کنند.

در این مراسم که ائمه جمعه و برخی علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، فرماندهان نظامی، انتظامی و پایگاه‌های بسیج و نیز برخی مسوولان گنبدکاووس حضور داشتند، از تلاش‌ سه ساله حجت الاسلام "ابوالفضل دیلم" تقدیر و حجت الاسلام "روح الله رجنی" به عنوان مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس معرفی شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و پنج هزار و ۷۲ کیلومتر مربع وسعت درشرق استان گلستان واقع است.

رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها در حال انجام است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز گذشته ۱۰۷ هزار و ۶۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶ هزار و ۶۴۰ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.