هادی حق شناس عصر یکشنبه در مراسم آغاز توزیع پنج هزار بسته معیشتی میان خانوارهای نیازمند گلستان اظهار داشت: تاکنون ۱۵۰ هزار بسته غذایی میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده و پیش بینی می شود این رقم تا پایان ماه مبارک رمضان به ۲۰۰ هزار بسته برسد.

وی بیان کرد: با تشکیل ستادهای سه نفره متشکل از فرمانداران، امامان جمعه و فرماندهان سپاه شهرستان ها، این اقلام توزیع شده و تلاش می کنیم کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند و کسانی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند برسد.

سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در این مراسم گفت: رزمایش کمک مومنانه که دستور اجرای آن توسط مقام معظم رهبری صادر شد مورد استقبال همه دستگاه ها و خیران از جمله نیکوکاران گلستان قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان نیز گفت که در راستای کمک مومنانه توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان برای گلستان در نظر گرفته شد که امروز توزیع ۵ هزار بسته در  ۱۴ شهرستان استان آغاز شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهار داشت: این تعداد بسته های معیشتی با مشارکت موقوفات، آستان امام زادگان و خیران استان تهیه و توزیع می شود.

رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها در حال انجام است.

کرونا از روزهای پایانی بهمن ماه سال ۹۸ کشور را درگیر کرده بر اساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر در کشور به طور قطعی به این ویروس مبتلا شده و با فوت ۶۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.