ابوذر اسفندیاری‌پور روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۴۴ درصد بودجه ۱۹۰ میلیارد ریالی پارسال شهرداری علی آبادکتول برای اجرای طرح‌های عمرانی و مابقی صرف هزینه های جاری شد که سهم بخش عمرانی در بودجه امسال به ۴۵ درصد رسید.

وی بیان کرد: علاوه بر تحقق کامل بودجه پارسال شهرداری علی آبادکتول، ۷۷ میلیارد ریال دیگر نیز از طریق منابع جدید درآمدی وارد خزانه شد که تلاش می کنیم روند درآمدزایی برای اجرا و تکمیل طرح های مرتبط با مدیریت شهری در سال جدید هم ادامه یابد.

اسفندیاری به برنامه های سال جاری این نهاد اشاره کرد و گفت: بهسازی معابر و ایجاد روکش آسفالت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، احداث ۲ دهنه پل با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، پیاده‌روسازی، تکمیل پروژه روشنایی خیابان ها، احداث بلوار در برخی معابر، تکمیل شبکه جمع آوری آبهای سطحی، تکمیل دیواره سنگی رودخانه کبودوال و بهره برداری از جاده سلامت از جمله برنامه‌های امسال شهرداری علی آبادکتول است.

وی با اشاره به منابع درآمدی شهرداری علی آبادکتول افزود: کمک های دولتی، اخذ جریمه از محل ماده ۱۰۰، دریافت عوارض و صدور پروانه ساختمان، وصول مطالبات و فروش املاک، مهمترین منابع درآمدی این نهاد در سال ۹۹ است.

وی به تلاش های شهرداری علی آبادکتول برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱.۵ میلیارد ریال از منابع این نهاد برای تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و سبد معیشتی خانوارهای کم بضاعت در مناطق حاشیه ای شهر، خرید محلول ضدعفونی کننده برای گندزدایی و کمک به طرح فاصله گذاری اجتماعی هزینه شد.

علی آبادکتول در ۴۰ کیلومتری شرق گرگان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.