به گزارش روز پنجشنبه شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) فرهاد افشار در اولین جلسه شهردار منطقه ۲۰ با معاونین، شهرداران نواحی و مدیران منطقه ۲۰ در سال جدید با دستور کار سیاستگذاری برنامه‌های سال ۱۳۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: برنامه ریزی رکن اصلی سیاست‌های اجرایی منطقه ۲۰ است و ارائه مطلوب خدمات به شهروندان باید در اولویت باشد.
وی با تاکید بر اینکه تمامی برنامه های اجرایی این منطقه باید بر اساس مطالعه و برنامه ریزی انجام شود، افزود: اکنون با توجه به شرایط موجود در جامعه، اولویت اصلی مدیریت شهری این منطقه اهمیت سلامت شهروندان است و نگهداشت شهر در راس فعالیت ها قرار دارد.
شهردار منطقه ۲۰ (شهرری) با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های شهری در مراحل بعد انجام می شود گفت: در حال حاضر و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمرکز مدیریت شهری بر کنترل این بیماری است اما نگهداشت شهر و رسیدگی به وضعیت المانهای شهری، بهسازی معابر و بوستان ها برای رفاه شهروندان حائز اهمیت بوده و می بایست به صورت مستمر انجام شود.
افشار ضمن تاکید بر بازدید های مستمر بوستانها از سوی شهرداران نواحی، رسیدگی به وضعیت بوستانها، رفع نقص شبکه روشنایی، سرویس های بهداشتی و رسیدگی به فضای سبز شهری را ضروری عنوان کرد.
وی نگهداشت آسفالت معابر، مرمت و بهسازی معابر درجه ۲ و ۳، بهسازی انهار، رسیدگی به وضعیت گاردریل معابر اصلی،  ایستگاه های اتوبوس و خط کشی معابر را مورد تاکید قرار داد.
افشار با اشاره به اهمیت مراکز فرهنگی خواستار بازدیدهای مستمر شهرداران نواحی از سرای محلات و رسیدگی به فعالیتهای این مراکز شد.
وی با اشاره به بارش های بهاری اظهار داشت: به منطور جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی انجام بازدید و بررسی وضعیت مسیل های درجه یک و ۲ و رفع نواقص ضروری است.
شهردار منطقه ۲۰ (شهرری) در پایان با تاکید بر اینکه ساختار اداری در دوران کرونا باید سلامت خود را حفظ کند گفت: صیانت از سلامت نیروی انسانی به عنوان مهمترین و ارزشمندترین سرمایه این مجموعه برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان همواره مورد توجه مدیران شهری است.
منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.