اکبر بهنامجو روز دوشنبه در در نشست رزمایش کمک مومنانه اردبیل افزود: این  رزمایش جهادی و مردمی بوده و برای ساماندهی کمک به نیازمندان در سطح استان ضروری است.

وی بر الگوسازی و مردمی کردن این رزمایش که با نام مبارک یا صاحب الزمان (عج) متبرک و مزین شده است تاکید کرد و گفت: تمامی نهادها، دستگاه های اجرای، فرمانداران، شهرداری ها، اصناف، کارخانه جات و نهادهای مردمی برای عملیاتی کردن رزمایش کمک مومنانه پای کار می‌آیند.

بهنامجو با تاکید بر برنامه‌ریزی و تقسیم کار برای عملیاتی کردن رزمایش کمک مومنانه گفت: با توجه به اینکه ماه نزول رحمت الهی ماه مبارک رمضان نیز نزدیک است باید از فیوضات این ماه رحمت الهی برای تحقق رزمایش کمک مومنانه به نحو احسن استفاده شود.

استاندار اردبیل با قدردانی از خدمات سپاه و بسیج در طول روزهای گذشته در حوزه‌های مختلف مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در سطح استان اردبیل گفت: استان اردبیل در کشور جزو پنج استان برتر کشور در غربالگری قرارگرفت.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید تشریح  کرد: استان اردبیل از همان ابتدای سال جدید گام‌های بلندی را در امر تحقق شعار سال جهش تولید برداشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.