محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از همان بدو شیوع کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همپای دیگر نهاد به کمک ستاد مبارزه با کرونا آمد و اقداماتی مانند تولید ماسک و توزیع اقلام بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

سلمان زاده افزود: کارگاه مربوط به گروه جهادی همکار ستاد فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان کردکوی، ۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه تولید و از طریق سامانه فروش الکترونیکی وارد بازار می کند.

وی توضیح داد که این کار توسط گروه جهادی همکار ستاد و در شرایط کرونایی و همچنین با شرایط جامعه و نگرانی های مردم در تهیه ماسک و با هدف خدمات رسانی در پیشگیری ابتلای این بیماری نسبت به هم استانی ها انجام می شود.

سلمان زاده اضافه کرد: گروه جهادی این ستاد در نظر دارد به زودی با ایجاد کارگاه های تولیدی در شهرستان های گرگان و علی آبادکتول میزان تولید ماسک را به روزانه ۱۵۰ هزار عدد برساند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان ادامه داد: البته در آینده نزدیک با ایجاد کارگاه های جدید و با همت جهادگران استان این تعداد (تولید ماسک) به رقم تعداد ۲۳۰ هزار عدد خواهد رسید.

وی گفت: البته ستاد در استان خدمات خوبی را در این بحران ارائه داده که می توان به اعلام هشدار بیماری و توصیه های پیشگیرانه در مناطق کم برخوردار - آگاه بخشی و توزیع بروشور - توزیع ماسک های خانگی - همکاری در ضدعفونی کردن اماکن عمومی و توزیع بسته های بهداشتی شامل ژل ضدعفونی، محلول ضد عفونی و ماسک هم به عموم مردم و هم بیماران خاص و سرطانی مددجویان کمیته امداد در استان اشاره کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در واکنش به سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: هجمه نابخردانه آمریکا به این ستاد، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم کشور و ضعف آمریکا در مدیریت بحران‌های پیش آمده در این کشور به ویژه مبارزه با بیماری ویروس کرونا است.

وی بیان کرد: دولت آمریکا از توفیقات نهادهای انقلابی در خدمت رسانی به مردم و مناطق کم برخوردار عصبانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.