به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی بعدازظهر دوشنبه در جلسه مدیریت بحران مرکز استان اظهارکرد: باید همه مدیران در امر اطلاع رسانی و آگاه سازی برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند و موارد تبلیغاتی را از مرکز بهداشت کسب کنند.

وی با اشاره به آثار روانی این بیماری بیان کرد: جو روانی این بیماری باید مدیریت شود، لذا نیاز است در جهت جلوگیری از هرگونه آسیب اجتماعی اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

فرماندار گرگان گفت: با گزارش های مرکز بهداشت، در حال حاضر هیچ نتیجه مثبت در خصوص این بیماری در شهر گرگان دیده نشده اما نباید این دلیلی شود تا ما به این موضوع مهم اهمیت ندهیم.

در ادامه سراج الدین عارف نیا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهارکرد: باید تصمیم جدی در جهت مقابله با این ویروس دیده شود و در کنار همه نگرانی ها بهترین روش مقابله با این ویروس پیشگیری است.

وی افزود: راه های سرایت این ویروس زیاد است و باید همه مردم با توجه به فعالیت هایی که در حوزه های کاری خود دارند از انتقال این ویروس جلوگیری کنند.

عارف نیا بیان کرد: برای همه افراد نیاز به استفاده از ماسک توصیه نمی شود بلکه فقط افرادی باید از ماسک استفاده کنند که علایم کرونا ویروس در آنها وجود دارد.

وی تصریح کرد: در بیمارستان های استان یک بخش بستری کرونا دائر شده و تلاش شده است برای همه حوزه های مختلف و آگاه سازی مردم، دستورالعمل های مورد هم برای جلوگیری از ویروس کرونا داده شود.

عارف نیا گفت: مردم می توانند جهت اطلاع از این ویروس و دریافت آموزش در این حوزه با شماره ۳۱۵۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1363845
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.