به گزارش خبرنگار مهر اقبال عباسی عصر یکشنبه در ستاد مدیریت بحران استان اظهار داشت: امروز در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای تأمین استان تصمیم به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها گرفته شد.

وی گفت: طبق اظهارات دانشگاه علوم پزشکی استان تاکنون هیچ بیمار مبتلا به ویروس کرونا اثبات شده در استان وجود ندارد و این به معنای عدم مراجعه کننده برای ابتلاء به این بیماری نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ظرفیت ۱۵۰ نفر در بیمارستان هاجر همراه تجهیزات و امکانات به منظور پیشگیری و مبارزه با کرونا آماده شده است.

وی ادامه داد: اگر این ظرفیت تکمیل شد مراجعات بعدی در بیمارستان‌های فرخ شهر و بروجن ادامه می‌یابد و در شهرستان‌های استان نیز بخش کوچکی در بیمارستان‌ها به همین منظور اختصاص داده شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص درخواست تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: برای کاستن از استرس در جامعه تا آخر هفته مدارس تعطیل شده و وضعیت هفته آینده نیز آخر همین هفته برآورد می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها سرویس‌های عمومی در بخش حمل و نقل مانند اتوبوس‌ها را ضد عفونی کنند.

وی اظهار داشت: علوم پزشکی همکاری نزدیک با دستگاه اجرایی مثل زندان‌ها خواهد داشت تا شرایط تحت نظر و در صورت لزوم افراد بیمار تحت مداوا قرار گیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تا اطلاع ثانوی هرگونه تجمع، گردهمایی، همایش و دعوت مهمان از خارج استان به داخل استان و همچنین اعزام دانش آموزان برای اردوهای مختلف ممنوع خواهد شد.

وی ادامه داد: اجازه تجمع به کاندیدای پیروز توسط فرمانداران داده نشود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه همه مدیران و رؤسای دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی استان و تیم درمانی آنان داشته باشند، گفت: هر جایی در هر مکان دانشگاه علوم پزشکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای مبارزه و پیشگیری بیماری کرونا درخواستی داشت، باید از سوی مدیران با هماهنگی و همکاری صورت گیرد و در غیر این صورت یک متخلف اداری محسوب می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.