مسوول بسیج رسانه گلستان گفت: این سازمان برای مقابله با کرونا علاوه بر پاکسازی و ضدعفونی دفاتر رسانه های استان، بسته های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی دست، محیط و تعدادی ماسک و دستکش پزشکی بین رسانه‌های استان و خبرنگاران آن‌ها توزیع می کند.

میثم قرایی اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند با مراجعه به دفتر بسیج رسانه بسته‌های بهداشتی را دریافت نمایند.

وی افزود: همچنین در هر بسته پوستر و بروشور در خصوص کرونا و همچنین اقدامات رسانه‌ ای برای مقابله با این ویروس قرار دارد.

**

فرماندار کردکوی از همراهی اقوام گودار این شهرستان در لغو مراسم آیینی چهارده‌بدر در روستای روشن آباد تقدیر کرد.

ابراهیم قدمنان گفت : آیین چهارده بدر سنتی مخصوص اقوام "گودار" ساکن شهرهای گرگان، کردکوی، بهشهر و ساری است که همه ساله چهاردهم فروردین در امامزاده روشن آباد کردکوی برگزار می‌شود اما این سنت امسال به سبب جلوگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره این بیماری با همراهی ریش‌سفیدان گودار برگزار نشد.

**

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: تمامی اماکن ورزشی خصوصی و عمومی استان کماکان تعطیل است و اماکن مورد نیازی که مقرر شده بود در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار بگیرد قرنطینه، تجهیز و در اختیار بیماران قرار دارد.

**

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان گفت: در یک‌ماه گذشته ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل مایع دستشویی، شامپو، صابون، وایتکس، پودر لباسشویی، محلول ضدعفونی، دستکش لاتکس، دستکش کارو پد بهداشتی به ارزش ۵۰۰ملیون ریال بین ابتاع و مهاجرین ساکن استان توزیع شد.

**

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان بندرترکمن گفت : قرارگاه زیستی این شهرستان تاکنون بیش از ۵ هزار بسته بهداشتی و بیش از ۷۰۰ سبد معیشتی کالا میان شهروندان توزیع کرده و بیش از ۱۰ کارگاه تولید ماسک نیز در شهرستان مشغول فعالیت است.

**

حسین احمدی فرماندار بندرگز گفت : تاکنون ۹۰ درصد مردم شهرستان بندرگز با هدف شناسایی افراد مبتلا و یا مشکوک به کرونا در سایت سلامت مورد سنجش قرار گرفتند.

**

به همت موکب قمربنی هاشم (ع) علی آبادکتول ۳۰۰ بسته حمایتی معیشتی و ۳ هزار ماسک و ۲۰ هزار دستکش به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال با مشارکت خیرین تهیه و بین اقشارآسیب پذیر شهرستان  توزیع شد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.