معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس روز یکشنبه گفت: با آغاز اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا از هشتم فروردین، اطلاع رسانی در زمینه رعایت مصوبات قانونی ستاد مقابله با کرونا و توجه به سلامت شهروندان به اتحادیه‌ها صنفی و زیرمجموعه‌های آنها در شهرستان تشدید شد.

عبدالقدیر کریمی با قدردانی از همراهی و همکاری تعدادی زیادی از اصناف در رعایت قوانین، اظهار داشت: در سرکشی‌های انجام شده روز گذشته بازرسان واحدهای مرتبط با همکاری پلیس اماکن نیروی انتظامی ۵۸ واحد صنفی متخلف شامل یک پاساژ با ۵۰ واحد و هشت واحد صنفی دیگر که به اخطارهای قبلی و مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا بی‌توجهی کرده بودند، پلمب شد و بر اساس قانون تا یک ماه آینده حق بازگشایی و فعالیت مجدد را ندارند.

فرماندار گنبدکاووس گفت: فروشگاه‌های مواد خوراکی، مراکز بهداشتی و درمانی، داروخانه‌ها، جایگاه‌های عرضه بنزین و مراکز خدماتی برای تامین مایحتاج مردم دایر است و تمام اصنافی که ضرورتی در فعالیت آنها در این زمان دیده نمی‌شود، باید تعطیل باشند.

فرماندار آزادشهر هم گفت: کمیته‌ای متشکل از فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی برای برخورد با اصناف متخلف تشکیل شده و با جدیت در حال گشت زنی در بازار و پلمب واحدهای صنفی متخلف است.

سید رسول حسینی افزود: این کمیته در ۲۴ ساعت گذشته با حضور در بازار آزادشهر ۹ واحد صنفی متخلف را پلمب کرد. 

وی اظهارداشت: در روزهای گذشته نیز هشت واحد متخلف دیگر توسط این کمیته پلمب شده بود.

علی اصغر بیانی فرماندار کلاله نیز گفت: با همکاری اداره صمت، دادستانی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، تعزیرات و شبکه بهداشت، ۷ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن این دستورالعمل به مدت یک ماه پلمب شد.

سه شهرستان گنبدکاووس، کلاله و آزادشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.