مدیر گروه بهداشت محیط گلستان از نظارت و کنترل بهداشتی ۱۰ هزار و ۷۶۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۷۱ محل عرضه مواد غذایی متخلف به طور موقت تعطیل شد.

محسن علوی نیا  بیان کرد: همچنین ۵ هزار و ۳۸۸ نظارت و کنترل بهداشتی از اماکن عمومی و تجمعی صورت گرفت که از این تعداد ۹۲۱ مکان عمومی و تجمعی متخلف تعطیل شد.

**

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: ۲ هزار بسته لوازم بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی و محلول ضدعفونی توسط گروههای امدادی و جهادی بین مددجویان سرطانی و بیماران خاص کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع شد.

**

عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر و روستاهای استان از امروز چهارشنبه آغاز شد

**

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گلستان گفت: پسماندهای ویژه تمام بیمارستان‌های استان که برای پذیرش و درمان مبتلایان به ویروس کرونا است به صورت جداگانه و کاملا ایزوله دریافت و پس از بی‌خطرسازی، آهک‌پاشی، با پوشش مناسب خاک دفن اصولی می‌شود.

**

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تشدید بازدیدهای نظارتی و اجرای بیش از ۳۲۰ بازدید از تاسیسات گردشگری سطح استان خبرداد و گفت: در روند بازدیدهای نظارتی از فعالیت ۴ واحد اقامتگاه خانه مسافر غیرمجاز در گرگان و بندرترکمن که بی‌توجه به شرایط موجود اقدام به پذیرش مسافران می‌کردند، جلوگیری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.