جعفر طولابی روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا استان و شهرستان خرم آباد، در راستای آرامش بیشتر شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با استقرار اکیپ هایی از بسیج سپاه و نیروی انتظامی، در پلیس راه کمالوند و چم انجیر از ورود خودروها با پلاک های غیر بومی به داخل شهر خرم آباد جلوگیری می شود.

وی افزود: تمامی اماکن تاریخی،گردشگری،تفریحی و پارک های سطح شهر خرم آباد  توسط اکیپ های نظارتی تحت کنترل و بازرسی قرار دارد،  و حتی از اساکن موقتی مسافرین نیز ممانعت به عمل می آید.

فرماندار خرمآباد ادامه داد: از ورود افراد مشکوک به بیماری کرونا به شهر خرمآباد جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: اکیپ های غربالگری تست سلامت در  ورودی های شهر خرم آباد در راستای مقابله با بیماری کرونا مستقر هستند و از ورود افراد مشکوک به بیماری کرونا جلوگیری می شود و این افراد اجازه ورود به شهر خرم آباد را ندارند.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان و شهرستان خرم آباد تمام مکان های تفریحی و گردشگری خرم آباد تعطیل شده  و پذیرای هیچ مسافری نخواهیم بود و مسیرهای دسترسی مناظر طبیعی و گردشگری شهرستان نیز مسدود شده است.

طولابی یادآور شد: از اسکان مسافران در مهمان پذیرها و هتل ها جلوگیری می شود و هیچ مسافری اجازه اسکان در پارک های شهرستان را ندارد.

تاکنون ۴۴۳ بیمار مبتلا به بیماری کرونا در این استان شناسایی شده  و اکنون ۹۰ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند و تاکنون ۷۰ نفر از بیمارستان ترخیص، و ۲۳۵ نفر در منازل تحت مراقبت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.