معاون اول رییس جمهور امروز (پنجشنبه) با استاندار گلستان به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

اسحاق جهانگیری در تماس تلفنی با استانداران استان های تهران، قم، البرز، گلستان، گیلان، مازندران و خوزستان در جریان آخرین وضعیت این استان ها در خصوص تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، تعداد جان باختگان و بهبود یافتگان، نیازها، اقدامات پیشگیرانه و وضعیت بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار گرفت.

جهانگیری در این تماس ها بر بسیج امکانات و همکاری همه دستگاه ها برای مقابله با شیوع این بیماری تاکید و از تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی کشور قدردانی کرد.

**

رییس کل دادگستری گلستان از اعطای مرخصی به هزار و ۱۵۴ زندانی به دلیل شیوع ویروس کرونا براساس بخشنامه ابلاغی ریاست قوه قضاییه خبر داد.

هادی هاشمیان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی عید نوروز و لزوم حفظ سلامت زندانیان، با اعطای مرخصی به زندانیانی که فاقد سابقه کیفری بودند و آزادی آن‌ها مخل امنیت و آسایش شهروندان نمی‌شود، موافقت شد.

**

مهرداد کمانگری مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت : در راستای رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و صیانت از سلامت بیمه شدگان، همه دفاتر بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به جز صندوق ایرانیان تا پایان فروردین ماه سال آینده اعتبار دارد.

**

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از تمهیدات ویژه این اداره کل برای مقابله با شیوع کرونا بین کودکان و نوجوان استان خبر داد و گفت : برگزاری مسابقه "ماجراهای خانه ما" با موضوع اتفاقات مرتبط با خانه نشینی این روزها در سایه شیوع این بیماری از جمله برنامه های این کانون است.

محبوبه رجب نسب اظهار داشت: کودکان، نوجوانان گلستانی می‌توانند آثار خود با موضوع‌های ماجراهای خانه ما، تلاش پرستاران و کادر درمانی، نظافت و پیشگیری و لحظات شاد با هم بودن را در قالب فیلم ۹۰ ثانیه، نقاشی، کاردستی، نمایش خلاق و خوانش متن شعر، داستان و دلنوشته را تا ۱۵ فروردین ماه به سایت کانون پرورش فکری ارسال کنند.

**

مدیرکل دامپزشکی گلستان گفت که در راستای پیشگیری و مراقبت از ابتلا به ویروس کرونا، امور مربوط به قطعه بندی گوشت، مرغ و ماهی اعم از کبابی و تهیه شنیسل در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی این استان تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و این مراکز فقط مجاز به عرضه فرآورده ها به صورت بسته بندی هستند.

غلامرضا محرابی اظهار داشت: در قصابی ها نیز با توجه به عدم بسته بندی گوشت، گوشت فقط در حضور مشتری و با رعایت مسائل بهداشت فردی عرضه خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.