علی مصطفوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسحاق جهانگیری عصر امروز وارد ارومیه می‌شود و به همراه «سعید نمکی» وزیر بهداشت و درمان بیمارستان میلاد ارومیه را افتتاح خواهد کرد.

وی اظهار داشت: صبح فردا (پنجشنبه) نیز معاون اول رییس جمهوری فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) میاندوآب را افتتاح و پس از آن از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه بازدید می‌کند.

وی اضافه کرد: بازدید از وضعیت دریاچه ارومیه و حضور در جلسه ستاد احیای دریاچه از دیگر برنامه‌های جهانگیری در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه آخرین برنامه سفر معاون اول رییس‌جمهوری در عصر فردا(پنجشنبه) است که پس از آن سفر 2 روزه وی به استان پایان می‌یابد.

به گزارش ایرنا عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه طی سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع آغاز شد و اکنون ۱۵ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد.

عملیات ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه پس از یک دوره تعطیلی از شهریور سال ۱۳۹۵ دوباره از سر گرفته شد و فردا، پنجشنبه با حضور معاون اول رییس‌جمهوری به بهره‌برداری می رسد تا یکی از آرزوهای دیرینه ورزش‌دوستان در مرکز آذربایجان‌غربی محقق شود. 

اعضای کابینه دولت دکتر روحانی از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید بارها به این استان مرزی سفر کرده‌اند و همواره در این سفرها گرهی از مشکلات آذربایجان‌غربی گشوده شده‌است.

جهانگیری، رییس ستاد احیای دریاچه ارومیه است و سفر ایشان به آذربایجان‌غربی که سهم مهمی در تامین آب این حوضه آبریز دارد، هم از لحاظ پیگیری پیشرفت طرح‌های این ستاد و هم تقویت امیدواری مردم منطقه نسبت به احیای نگین آبی آذربایجان مهم به نظر می‌رسد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.