به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار کلاله در حاشیه بازدید از چند شعبه اخذ رای این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از شرکت یکپارچه مردم درشعبه‌های اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای در این شهرستان خبر داد و اظهارداشت: بیش از یک هزار و ۹۵۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و اعضای شعب اخذ رای، از عصر روز گذشته و صبح امروز در محلهای تعیین شده مستقر و از ساعت ۸ صبح امروز همزمان با سراسر کشور، کار اخذ آرای مردم را آغاز کردند.

علی اصغر بیانی با بیان اینکه در این شهرستان ۸۹ شعبه ثابت و سیار در دو نقطه شهری و ۱۲۸ روستا به اخذ رای مشغول هستند، افزود : در بخش مرکزی کلاله ۶۸ شعبه و در بخش پیشکمر ۲۱ شعبه اخذ رای فعالیت دارند.

فرماندار شهرستان مراوه تپه نیز اعلام کرد: اهالی مرزنشین این شهرستان در دو شهر مراوه تپه و گلیداغ و ۱۰۹ روستا برای انتخاب نماینده خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پای صندوق های رای حضور یافته‌اند.

 امانگلدی ضمیردر گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی ، بازرسی و امنیتی کار اخذ آرای مردم را در ۷۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار مراوه تپه انجام می‌دهند، گفت: ۳۹ شعبه در بخش مرکزی مراوه تپه و در بخش گلیداغ نیز ۳۳ شعبه مستقر است و اخذ آرای مردم تاکنون بدون هیچ گونه مشکلی با حضور گسترده مردم ادامه دارد.

شهرستان‌های همجوار کلاله و مراوه تپه با بیش از ۲۹۲ هزار نفر جمعیت به ترتیب در شرق  استان گلستان واقع است و به همراه دو شهرستان مینودشت و گالیکش ، یک حوزهع انتخابیه را تشکیل داده و صاحب یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.