عبدالقدیر کریمی روز جمعه به خبرنگاران گفت: در شهرستان گنبدکاووس ۱۹۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که کار رای گیری بدون مشکل درحال انجام است.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش های دریافتی از شعب اخذ رای، حضور مردم گنبدکاووس در این عرصه مهم سیاسی مطلوب است که امیدواریم رکورد مشارکت ۷۴ درصدی دوره گذشته این شهرستان شکسته شود.

وی همچنین با اشاره به اختیاری بودن درج اثر انگشت در برگ رای گفت که این موضوع به همه شعبه های اخذ رای ابلاغ شده است.

امام جمعه گنبدکاووس هم پس از شرکت در انتخابات به خبرنگاران گفت: مشارکت گسترده مردم در این انتخابات، زمینه ساز برگزاری جشن ملی بزرگ و تعیین سرنوشت و آینده کشور و است.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: مردم گنبدکاووس با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، امام راحل و شهدای گرانقدر ایران اسلامی، با حضور پرشور خود در صندوق‌ها اخذ رای، ریل گذاری چهل سال آینده قطار پیشرفت ایران را با انتخاب نمایندگانی اصلح و تشکیل مجلسی قوی آغاز کردند.

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات مایه افتخار نظام اسلامی و نمایشی برای همه جهانیان و آینده‌گان خواهد بود.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

 در گنبدکاووس ۱۹۳ شعبه برای اخذ آرای مردم در مناطق شهری و روستایی ساکن ۲ بخش مرکزی و بخش مرزی داشلی برون پیش بینی شده است.

استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی، هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که دو نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، یک نفر از رامیان و آزادشهر، یک نفر از علی‌آباد، یک نفر از کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز، یک نفر از گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.