این عده، مهم ترین دلایل شرکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را پشتیبانی از دولت و اقتدار نظام و زمینه سازی برای تشکیل مجلسی قوی اعلام کردند.

یکی از بانوان فعال حوزه سیاسی گلستان گفت: مشارکت آگاهانه و فعالانه در این صحنه مهم سیاسی از طرف همه جناح ها و احزاب ضروری است.

صدیقه جهانشاهی افزود: مشروعیت بخشیدن به جمهوری اسلامی و اقتدار نظام با پشتیبانی مردم، اجرای سیاست های کلان نظام، پیشگیری از تهدیدات بیگانگان و رونق اقتصادی کشور با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نماینده اصلح دست یافتنی است. 

یکی از زنان نخبه گلستان هم گفت: جایگاه و اهمیت انتخابات  به درستی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ترسیم شده و بر این اساس، تکلیف مردم، مشارکت فعالانه در این عرصه سرنوشت ساز است.

نصرت بابایی همچنین از انتخابات به عنوان فرصت مناسب برای ایجاد گردش نخبگان در فراهم شدن زمینه توسعه کشور نام برد.

یک فعال سیاسی استان گلستان هم با اشاره به این که ریل گذاری گام دوم انقلاب از طریق مجلس شورای اسلامی آغاز می شود، گفت: لازمه داشتن مجلس جوان و کاردان، شرکت پرشور در پای صندوق های اخذ رای است.

مهدی سید کلاته افزود: فعالان سیاسی گلستان مشارکت خود را با حضور پرشور آحاد جامعه و دعوت از همفکران سیاسی در این صحنه نشان خواهند داد.

رییس مجمع جوانان گلستان هم انتخابات را یکی از مهم ترین میدان های اثرگذار در توسعه کشور دانست و گفت: دشمنان سعی در جدایی جوانان از انتخابات و دیگر عرصه های سیاسی کشور دارند اما این قشر بار دیگر با حضور گسترده، حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان خواهند داد.

صادق خسروی افزود: جوانان حساسیت حضور در انتخابات دوم اسفندماه را به خوبی درک می کنند و با انتخاب درست به وظیفه دینی و سیاسی اجتماعی خود عمل خواهد کرد.

یک فعال اقتصادی گلستان نیز با اشاره به اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت کشور گفت: برای داشتن مجلس کارآمد و قوی نیازمند انتخاب افراد اصلح هستیم که راه دست یافتن به آن، دقت در انتخاب فرد شایسته است.

علی محمد چوپانی افزود:مردم گلستان همراه با سایر هموطنان در انتخابات دوم اسفندماه شرکت فعالانه داشته و نمایندگان اصلح را راهی مجلس یازدهم خواهند کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هم در پیامی نوشت: مطمئنم زنان سرزمین مهربانی گلستان بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری با حضور شایسته حمایت خواهند کرد و همچون نقوش زیبایی که بر فرشها و جاجیمها می زنند،نقشی ماندگار تر از همیشه می آفرینند.ِِ

الهه غیناقی در این پیام نوشت: ضمن سپاس فراوان از حضور بانوان سرزمینم برای نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، پیشاپیش از سایر بانوان و دختران گلستانن برای حضور پرشور در انتخابات سپاسگزارم

شورای اطلاع‌رسانی استان گلستان هم در بیانیه‌ای مردم این استان را به مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه (فردا) دوم اسفند ماه دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: هنوز صدای صلابت حضور و گام‌های استوار ملت بزرگ ایران و ولایت‌مداران گلستانی در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در فضای ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان طنین انداز است و باور داریم این طنین با صلابت؛ باری دیگر در پای صندوق‌های رای تکرار خواهد شد.

در ادامه این بیانیه عنوان شده: شورای اطلاع‌رسانی استان گلستان با تاکید بر انتخاب نماینده‌ای در تراز انقلاب و با بصیرت؛ کلیه گلستانی‌های فهیم و عزیز را به حضور و شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان اصلح برای استان گلستان دعوت می‌نماید.

استان گلستان در مجلس یازدهم شورای اسلامی، دارای دو نماینده از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، یک نماینده از حوزه انتخابیه گنبدکاووس، یک نماینده از حوزه انتخابیه علی آباد، یک نماینده از حوزه انتخابیه رامیان و آزاد شهر، یک نماینده از حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش و یک نماینده از حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان است.

طبق گزارش عبدالرضا چراغعلی رییس ستاد انتخابات گلستان، فعالیت ۲۳۵ نامزد تایید صلاحیت شده برای رقابت تبلیغاتی در ۶ حوزه انتخابیه از پنجشنبه هفته گذشته به طور رسمی آغاز و ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه به پایان رسید.

به گفته وی از این تعداد نامزد در گلستان، ۷۰ نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، ۳۳ نفر از حوزه انتخابیه گنبدکاووس، ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر، ۲۷ نفر در حوزه انتخابیه علی آباد، ۳۴نفر در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان و ۴۹ نفر در حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش رقابت دارند.

طبق گزارش مسوولان ستاد انتخابات گلستان، از یک میلیون و ۳۳۰ هزار جمعیت واجد رای دادن در این استان شمالی، ۷۱هزار و ۱۰۰ نفر رای اولی هستند.

برای اخذ رای در گلستان در روز دوم اسفندماه امسال، ۸۰۴ شعبه روستایی و ۵۸۵ شعبه شهری و یک شعبه ویژه اقلیت های ساکن در استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.