حجت الاسلام کریم اسدی درخطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با دعوت از همه اقشار و گروه‌های مختلف مردم به حضور پرشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات فرصت برای ملت ایران و تهدیدی بزرگ برای دشمنان این ملت است.

وی اظهار  داشت: هر رای مردم تیری بر چشم حسودان و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بوده و برگزاری انتخابات با حضور حداکثری گامی مهم برای حفظ آبروی نظام  ،دلسرد کردن دشمن ،کمک به برنامه‌ریزی برای آینده کشور و حفظ انسجام و وحدت ملی است.

امام جمعه خلخال گفت:همانطورکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند شرکت در انتخابات و حضور در سر صندوق های رای گیری دوست داشتن به تمام معنای ایران اسلامی و وبرخلاف آن هرگونه عدم حضور غیرموجه در انتخابات به منزله شاد کردن دشمنان ملت است.

وی با تاکید بر دقت در انتخاب فرد اصلح اضافه کرد :انتخاب فردی شجاع ،دلسوز به نظام،عدالت محور و دارای روحیه جهادی موجب تشکیل مجلسی قوی با نمایندگان طرفدار عدالت در همه زمینه های سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی .و فرهنگی خواهد شد.

اسدی با بیان اینکه با نزدیک شدن به زمان و موعد تبلیغات انتخاباتی باید نامزدها و هواداران آنها تمام جوانب قانونی رارعایت کنند افزود: انتظار از همه نامزدها و طرفداران آنها در طول ایام تبلیغات انتخاباتی رعایت جوانمردی و اخلاق ،پرهیز از ایجاد حساسیت بی مورد و اختلاف در بین مردم منطقه ،پرهیز از تخریب هم دیگر وعمل به وظیفه شرعی و قانونی است.

وی با توصیه به همه نامزدها برای تلاش جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ادامه داد: جا دارد که با طرح کارهای زمین مانده به جای فرصت سازی فرصت سوزی نکنیم و با انتخاب اصلح و فردی دلسوز برای منطقه زمینه  توسعه و عمران شهرستان خلخال را فراهم کنیم .

خطیب جمعه خلخال همچنین با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی و قانونی است و با توجه باینکه دشمنان ملت از حضور کم رنگ مردم در راهپیمایی به نفع خود سود می برند شرکت در این راهپیمایی اطاعت به فرمان ولی امر مسلمین و نماینده امام زمان (عج) است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود مراتب قدردانی مردم خلخال از استاندار تلاشگر استان اردبیل در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز جهت اجرای پروژه تونل در مسیر راه خلخال به اسالم ،تامین اعتبار ویژه برای ادامه عملیات پروژه راه خلخال به منجیل و همچنین راه ۱۲ کیلومتری هشجین به جاده  اردبیل به سرچم را از محل اعتبارت سفر اخیر رییس جمهوری به این استان  اعلام کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.