عبدالکریم گراوند  روز شنبه با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: رمز پیروزی و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی هوشیاری، همدلی و وحدت کلمه است که جلوه‌ای از این مهم با حضور حماسی در انتخابات فرارو محقق می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گلگون‌کفن راه  برپایی نظام اسلامی بیان کرد: نظام اسلامی هیچگاه از کید دشمنان فارغ نبوده و در برهه‌های مختلف، ترفندها و کینه‌ورزی‌های دشمنان را با مدد الهی و آگاهی و هوشیاری مردم به بهترین وجه پاسخی دندان‌شکن داده‌است.

گراوند ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی گرچه در این راه شهدای ارزشمندی را تقدیم پاسداری از کیان اسلام و انقلاب و ایران کرد ولی به مدد همین خون‌ها درخت انقلاب با طراوت‌تر از پیش بالیده و به ثمر نشسته‌است.

گراوند یکی از ترفندهای کنونی دشمنان اسلام که از سوی استکبار جهانی بویژه آمریکا طراحی و دنبال می‌شود را طرح شکست خورده " معامله قرن" نامید که منجر به تضییع حقوق مردم زجر کشیده فلسطین شده‌است.

وی گفت: مردم فلسطین و حامیان واقعی آنان هرگز اجازه اجرای این طرح تحمیلی را نخواهند داد.

استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و نام مسافران هواپیمای اوکراینی و همچنین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: ملت ایران در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی می‌دارد که برای حفظ امنیت و دفاع از مظلومین جهان و مقابله با تروریسم جهانی، عزیزترین فرزندان خود به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را که سال‌ها زندگی خود را وقف این مسیر ارزشمند کرد را از دست داده‌است و هنوز این داغ سنگین را به دل دارد.

وی افزود: با ادامه راه وی و همرزمانش نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.