حجت الاسلام علی چراغی پور روز پنجشنبه در گفت و گو  با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات بعنوان مظهر بارز مردم سالاری و مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت جامعه از اهمیت و جایگاه ویژه برخوردار بوده و بر این اساس همواره یکی از موضوعات حساس کشور تلقی می شود.

وی ادامه داد : بنابراین مردم با درک بالا و دقیق از این مهم باید در انتخاب افراد شایسته نهایت دقت، دانش و آگاهی را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه انتخاب افراد اصلح به منزله هموار شدن راه پیشرفت و توسعه جامعه است، تصریح کرد : مسیر ترقی و رشد کشور در گرو برخورداری از نیروی کارآمد و توانمند بوده و بر این اساس انتخاب نمایندگان اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی توسط مردم باید در نهایت دانش و آگاهی صورت بگیرد.

چراغی پور پرهیز از قبیله گرایی و تعصب های قومی در انتخاب نامزدها را از جمله مولفه های برخورداری از یک انتخابات شایسته و آگاهانه عنوان کرد و افزود : امروز حضور حداکثری ملت در پای صندوق های رای و انتخاب افراد خبره و کاربلد برای رفع چالش‌ها و مسائل موجود در کشور وظیفه شرعی و انسانی مردم در انتخابات پیش رو است.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه و عزتمندانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه در کانون توجه جهان قرار داشته و این موضوع باید با حضور حداکثری و چشمگیر ملت در پای صندوق های رای جلوه ای وصف ناشدنی به خود بگیرد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.