به گزارش خبرنگار ایرنا، عظیم جزیده چهارشنبه شب پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری ورامین به خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی بود و تیم شهرداری گنبدکاووس با یک برنامه‌ریزی خوب و تاکتیک مناسب که در چند روز گذشته روی آن کار کرده بودیم، موفق به برد صدرنشین لیگ برتر شد.

وی افزود: تیم شهرداری گنبد در بازی امشب در دفاع و سرویس بسیار عالی کار کرد و همین عامل در کنار روحیه بالای بازیکنان، سبب شکست تیم شهرداری ورامین و کسب سه امتیاز ارزشمند بازی برای ما شد.

جزیده با تبریک این پیروزی به بازیکنان و مردم خوب گنبدکاووس، اضافه کرد: امروز بازیکنان با بضاعتی که داشتند خوب بازی کردند و از تماشاگران فهیم شهرمان که بسیار خوب و پرشور تیم را تشویق کردند، تشکر کرده، این بُرد را به آنها تقدیم می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های باقی مانده هم مثل امروز حضور یابند و فقط تیم را تشویق کنند.

وی تصریح کرد: ما در گیم اول خوب بازی کردیم و می‌توانستیم برنده آن گیم شویم اما در امتیازهای آخر تمرکز تیم به هم ریخت اما با این وجود در گیم‌های بعدی به بازی برگشتیم و خدای شکر موفق به پیروزی در این بازی بسیار سخت شدیم.

"محمد عمده غیاثی" سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین هم در سخنانی کوتاه با تبریک پیرورزی تیم شهرداری گنبدکاووس، گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما تحت تاثیر تماشاگران پرشور و نیز بازی خوب گنبدی‌ها شکست خوردیم.

وی درخصوص تنها اتفاق بازی در گیم سوم نیز گفت: مشکلی خاصی نبود و یک اتفاق معمولی رخ داد و در مجموع از قضاوت داوران این بازی هم راضی هستم.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس در دیدار خانگی خود در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر والیبال به مصاف تیم صدرنشین شهرداری ورامین رفت که در گیم‌ دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و در دو گیم سوم و چهارم نیز با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۰ تیم شهرداری ورامین را شکست داد و تیم میهمان نیز در گیم اول با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ موفق به شکست تیم شهرداری گنبدکاووس شد.

تیم شهرداری گنبدکاووس با این پیروزی به دهمین بُرد این فصل خود دست یافت و با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.