عظیم جزیده یکشنبه شب و در پایان دیدار تیمش در برابر پیام خراسان در گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه کردیم که نشان از آمادگی بالای تیم شهرداری برای ادامه لیگ برتر است.

وی افزود: در گیم دوم، تمرکز بازیکنان شهردرای گنبد در مقطعی به هم خورد و شاهد پیش افتادن تیم حریف بودیم، ولی برگشت به بازی در کمترین زمان، نویدبخش روحیه جنگنده بازیکنان ماست.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاربه تعطیلی طولانی مدت مسابقات لیگ برتر والیبال، خاطرنشان کرد: سپری کردن ۵۰ روز بدون بازی تدارکاتی برای تیم همراه با سختی بود ولی با کار تیمی نگذاشتیم به هماهنگی ما ضربه بزند.

وی بیان کرد: هرچند تیم میهمان اشتباهاتی داشت ولی بازیکنان تیم شهرداری در زدن ضربات سرویس و دفاع روی تور عالی عمل کردند و سعی خواهیم کرد تا این آمادگی را برای بازی‌های بعدی نیز حفظ کنیم.

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان نیز پس از شکست در مقابل شهرداری گنبد، گفت: امروز تیم ناآماده پیام خراسان در این بازی شرکت کرد و در مدت تعطیلی بیش از ۵۰ روزه بازی‌های لیگ، تیم پیام خراسان ۳۵ روز بدون تمرین بود که این موضوع به هماهنگی ما ضربه وارد کرد.

اکبر خداوردی گفت: پنج بازیکن را نیز به دلیل مصدومیت و جدایی از تیم در اختیار نداشتیم که فشار بر تیم را دو چندان کرده است.

وی با تشکر از میزبانی گنبد، به تیم شهرداری این شهر برای پیروزی در این بازی و نیز داشتن تماشاگران پرشور و مشتاق تبریک گفت.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس عصر یکشنبه در خانه خود پذیرای تیم پیام خراسان از مسابقات هفته ششم لیگ برتر (معوقه از دور رفت) بود که توانست با  نتیجه ۳ بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.