بهروز نیازی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون چهارده هفته از مسابقات اسبدوانی کورس پاییز و زمستان در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شده و هفته پانزدهم این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته بعد از انتخابات در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس اعلام اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، تمامی مسابقات ورزشی از جمله مسابقات اسبدوانی در روزهای اول تا سوم اسفند امسال به دلیل برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی لغو شده است.

نیازی اضافه کرد: جامعه ورزش سوارکاری اعم کارکنان هیات، مالکان، مربیان، چابکسواران و نیروهای خدماتی این مجموعه همگام با دیگر اقشار جامعه، در انتخابات دوم اسفند حضور فعال خواهند داشت.

مسابقات اسبدوانی در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مجموعه‌های سوارکاری در کشور است، هرساله در دو فصل بهار و پاییز با حضور گسترده علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی اولیه انجام شده، مسابقات اسبدوانی کورس پاییز و زمستان امسال به مدت ۲۲ هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود که تاکنون ۱۴ هفته از آن برگزار شده است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته سوارکاری و مسابقات اسبدوانی علاقه‌مندان زیادی در بین مردم این دیار بویژه ترکمن‌ها دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.