به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله عابدی صبح سه شنبه با بیان این که سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سرباز گمنام توسعه است، در خصوص پروژه های سفر هیات دولت به گلستان اظهارکرد: در سفر اول کاروان تدبیر و امید به استان، ۱۲۱ پروژه داشتیم که ۶۳۱ میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ و با پیگیری های تعهدات این سفر در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه در مجموع هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص یافت.

وی در خصوص سفر دوم افزود: در سفر دوم ۶۲ مصوبه داشتیم و هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان مجموعه تعهدات سفر بود و حدود ۴۰۰ میلیارد تومان هم در قالب صندوق توسعه ملی اختصاص یافت که در مجموع دو هزار و ۸۲ میلیارد تومان اعتبار را شامل می شود.

عابدی بیان کرد: مقرر شده بود که در سال ۹۸، حدود ۸۴۰ میلیارد تومان تعهدات سفر انجام شود که تاکنون ۵۸ درصد آن معادل ۴۸۵ میلیارد تومان محقق شده است.

وی گفت: تلاش کردیم در سازمان برنامه و بودجه از ردیف های ملی و از ظرف قانون برای ایجاد زیرساخت های استان استفاده کنیم به عنوان مثال ۱۰۰ میلیارد تومان برای تأمین برق و خط انتقال شهرک صنعتی اترک اختصاص یافت.

عابدی در خصوص تفاهمنامه های سفر رئیس جمهور با بانک ها توضیح داد که کمتر از پنج درصد آن ها محقق شده است.

وی در خصوص هتل المپیک هم گفت که این پروژه در خرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان از راه اندازی ۵۰ بوم گردی در استان خبرداد و گفت که حجم سرمایه گذاری این واحدها ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.