به گزارش خبرنگار ایرنا و در بازدید میدانی صبح امروز از سطح شهر گنبدکاووس، نامزدهایی که اقدام به گشایش ستاد انتخاباتی در این شهر کرده‌اند از چهره‌های شاخص و شناخته شده از جمله دو نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و نامزدهایی هستند که شانس کسب آرای آنها بالا برآورد می شود.

اگرچه برخی دیگر از نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس نیز در شبکه‌های فضای مجازی خبر از بازگشایی دفاتر خود طی امروز داده‌اند اما با آغاز رسمی تبلیغات یک هفته‌ای نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تعدادی از نامزدها دراین حوزه اقدام به نصب عکس و پوسترهای تبلیغاتی خود در ۴۰ مکان‌ تعیین شده ازسوی شهرداری نموده‌اند.

همچنین برخی نامزدها در گنبدکاووس هم از همان ساعت اولیه شروع تبلیغات رسمی، اقدام به توزیع تصاویر و بروشورهای حاوی برنامه‌های خود، در منازل شهروندان کردند.

پخش موسیقی‌های محلی و سنتی همراه با پخش ویدئوهای تهیه شده از نامزدها درخصوص زندگی و برنامه‌ها و یا سخنرانی‌های آنها درجمع هواداران و نیز توزیع چای و شیرینی از دیگر فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه گنبدکاووس است. 

ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس دراجرای ماده ۳۵ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات و براساس آخرین اظهار نظر شورای نگهبان در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان این حوزه انتخابیه، اسامی ۳۲ نامزد نهایی باقی‌مانده در این حوزه انتخابیه را براساس حروف الفبا به شرح زیر اعلام کرد:

۱ - احمد آبروش

۲- سلیمان آق

۳ - عبدالحکیم آق ارکاکلی

۴ - عبدالشریف آق پور

۵ - محبوبه اسحقی گرجی

۶ - محمد اسدالله پور

۷ - نورمحمد اتائی

۸ - عبدالصمد بردی پور

۹ - محمدتقی پروین کلتی

۱۰ - احمد حاجی علی نژاد

۱۱ - ستار حیدری

۱۲ - یوسف خانی

۱۳ - محمدصادق خدادادپور کناری

۱۴ - رشید خرمالی

۱۵ - زلیخا خندان اردهائی

۱۶ - حمید سالمی اینچه برون

۱۷ - طاهر سارلی

۱۸ - ناصرقلی سارلی

 ۱۹ - امانقلیچ شادمهر

۲۰ - فرهاد شیبک

۲۱ - رسول صلاحی

۲۲ - امین صیادی

۲۳ - قرجه طیار

۲۴ - سلیمان عباسی

۲۵ - ایمان علی پور

۲۶ - حمزه قزل سفلی

۲۷ - حسن قوجق

۲۸ - شهرام کوسه غراوی

۲۹ - عبدالحمید نشاط

۳۰ - کریم نوبری

۳۱ - سلیمان هاشمی

۳۲ - انسیه یوسف زاده

شهرستان مرزی گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ تعداد ۹۷ هزار و ۱۴۷ خانوار جمعیت معادل ۳۴۸ هزار و ۷۴۴ نفر، یک کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.