از صبح امروز (پنجشنبه) همزمان با اعلام آغاز تبلیغات انتخاباتی، ستادهای تبلیغاتی نامزدهای حوزه جیرفت و عنبرآباد با حضور طرفداران نامزدها با شور هیجان خاصی یکی پس از دیگری افتتاح می شوند.

ابوذر عطاپور وزیری فرماندار جیرفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد ۲۰ نفر نام نویسی کردند که از این تعداد در نهایت ۱۱ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: لیست نهایی نامزدها برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با ۲۰ نفر بسته شد که یک نفر در ستاد انتخابات وزارت کشور (تهران) و بقیه در ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان جیرفت ثبت نام کردند.

رییس شورای تامین شهرستان جیرفت اظهار داشت: فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای تایید صلاحیت شده از بامداد امروز پنجشنبه آغاز و ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه هیچ نگاه جناحی و سیاسی در بحث انتخابات نداریم، اظهار داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی اصل انتخابات سالم، شفاف و قانون‌مدار با رعایت اصل بی‌طرفی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

عطاپور وزیری بر اجرای انتخاباتی سالم تاکید کرد و افزود: تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام می‌دهیم چرا که رای مردم، امانت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.