بهروز مهدوی روز دوشنبه در جلسه توجیهی کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان تبریز افزود:  ۱۱۹ شعبه در شهرستان اسکو، ۸۴ شعبه در شهرستان آذرشهر و ۷۹۹ شعبه اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند در شهرستان تبریز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد شعب سیار در شهر تبریز از ۲۰ شعبه به ۶ شعبه کاهش یافته است، گفت: برای تسریع در اعلام نتایج ۱۰۰ شعبه اخذ رأی در این دوره به شعب شهرستان تبریز افزوده شده است.

مهدوی اضافه کرد: از مجموع ۷۹۹ شعبه در شهرستان تبریز که شامل تبریز، باسمنج، سردرود و خسروشهر می شود ۷۸۳ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار است که از این تعداد نیز ۴۷ شعبه مخصوص خواهران، ۴۰ شعبه مخصوص برادران و ۷۱۳ شعبه مشترک می باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان قانون گذاری است و سایر امور برعهده قوه های مجریه و قضاییه است، تاکید کرد: نمایندگان از بیان مباحث محلی و منطقه ای جهت رای آوری خودداری کنند.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به اینکه زمان تبلیغات داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس از ۲۴ بهمن ماه جاری به مدت هفت روز می باشد،  اظهار کرد: محل و مسوول ستادها باید به فرمانداری و بخشداری ها اعلام و در هر منطقه شهرداری، هر کاندیدا می تواند یک ستاد برپا کند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی اقلام تبلیغاتی باید در ابعاد ۷۰ در ۵۰ سانتی متر باشد،  ادامه داد: کاندیداها در تبلیغات خود از عکس های سال جاری با رعایت شئونات اسلامی استفاده کنند.

مهدوی گفت: کاندیداها از نصب تبلیغات و دیوار نویسی در مکان های دولتی و ممنوع خودداری کنند.

وی اضافه کرد: کاندیداها شایستگی ها و توانمندی های خود را به مردم اعلام و از تخریب دیگران خودداری کنند.

حوز انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.