محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته (دوشنبه) در استان شروع شده تا ساعت سه بامداد چهارشنبه ادامه دارد.

وی افزود: در حاضر در مراوه تپه بارش خفیف برف، در گرگان بارش باران، در کلاله و گنبدکاووس مه رقیق، در بندرترکمن و علی آبادکتول شاهد بارش باران هستیم.

رحمان نیا ادامه داد: براساس الگوهای پیش یابی بارش ملایم باران در اکثر نقاط استان و بارش برف در ارتفاعات تا بامداد چهارشنبه ادامه داشته و به تدریج این سامانه از مرزهای شرقی استان خارج می شود.

وی توضیح داد که از بامداد شاهد توقف بارش خواهیم بود و با توجه به کاهش ابر صبح نسبتاً سردی در انتظار گلستان ها خواهد بود و دمای هوا به زیر صفر درجه خواهد رسید.

رحمان نیا تأکید کرد که این روند موقتی است و در طول روز با توجه به بالا آمدن آفتاب روند افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

طبق گفته وی بیشترین بارش باران در مینودشت با ۴۴ میلی متر اتفاق افتاده و گرگان هم بارش ۲۱ میلی متری را تجربه کرده است.

رحمان نیا گفت: در گرگان در منطقه ناهارخوران و زیارت بارش برف را شاهد بودیم و از پل سیدمسعود به سمت ناهارخوران برف روی زمین نشسته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر دمای هوا در علی آبادکتول یک درجه، در گرگان سه درجه، در بندرترکمن چهار، در گنبدکاووس دو درجه، در کلاله یک درجه، مراوه تپه صفر، کردکوی سه درجه، انبارالوم دو درجه و پارک ملی گلستان منفی یک درجه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1351723
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.