به گزارش خبرنگار مهر، با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و استاندار گلستان دو هزار و پانصدمین واحد مسکونی احداثی در مناطق سیل زده گلستان و ششصدمین واحد مسکونی احداثی در شهرستان سیل‌زده آق‌قلا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به خانواده سیل‌زده واگذار شد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در این مراسم که با حضور حق شناس استاندار گلستان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد با ابراز خوشحالی نسبت به اینکه بعد ازگذشت حدود ۱۱ ماه از حادثه سیل و تخریب کامل این خانه، خانواده در واحد مسکونی تازه‌ساز مستقر می شوند، اظهارکرد: دولت به قول و تعهد خود در مورد بازسازی کامل واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل در استان عمل خواهد کرد.

لازم به ذکر است از مجموع هفت هزار و ۷۰۰ واحد تخریبی خسارت دیده از سیل استان گلستان دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شامل دو هزار و ۲۳۲ واحد در روستاهای استان و ۲۶۸ واحد در شهرهای آق‌قلا، گمیشان، گنبد و مینودشت، آماده بهره‌برداری و واگذاری به سیل‌زدگان شده است.

گفتنی است مجموع اعتبارات تسهیلاتی و بلاعوض به واحدهای مسکونی ساخته شده مبلغ دو هزار میلیارد ریال بوده که از مبلغ فوق حدود هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با سود کم و مابقی به صورت کمک بلاعوض به واحدهای مذکور تعلق گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.