این رقابت‌ها در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب‌های ترکمن ۳+ سال کلاس Maiden بود اسب آرای رمضان عنوان نخست را از آن خود کرد و اسب‌های آرادخان یاسینی و طاهره خانم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم اسب‌های دوخون سه ساله برنده در میدان حاضر شده و به رقابت پرداختند که در انتها اسب آل بندر زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های بیوتی کالکشن و سیمبرسیتی به عناوین دوم و سوم این دور اکتفا کردند.

اسب جانانیوم قهرمان دور سوم در گروه اسب‌های دوخون سه ساله کلاس Maiden شد و در پی او اسب‌های برنجی و شاپری عناوین برتر بعدی را به خود اختصاص دادند.

دور چهارم مخصوص اسب‌های تروبرد سه ساله کلاس Maiden بود که با قهرمانی اسب سی آر فور و کسب عناوین دوم و سوم از سوی اسب‌های میرلا و بویمو به پایان رسید و در دور پنجم در گروه اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ نیز اسب ایپ‌من عنوان نخست را به خود اختصاص داد و اسب‌های سی آر وان و الوکوئنس به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور ششم در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۲ برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب حریف بود، در این دور اسب هاکتان دوم شدو اسب سامین به کسب عنوان سومی بسنده کرد.

مشتاقان ورزش سوارکاری در آخرین دور روز دوم هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس شاهد رقابت اسب‌های دوخون ۳ ساله کلاس Maiden بودند که با قهرمانی اسب جاستین فای به پایان رسید و اسب های ساری قیز و تای‌لان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان رقابت های این روز مبلغ یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال به صاحبان اسب های برنده به عنوان جایزه تعلق گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.