امسال بیش از  ۶۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط فعال شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان، ۸ دستگاه دولتی خدمات رسان بخش صنعت و بیش از ۱۶ شرکت مشاور کسب و کار در زمینه های مختلف بازاریابی و صادرات، بورس و فرابورس، حقوقی، حسابداری، سیستم های مدیریت کیفیت و شرکت های مدیریت صادرات در این نمایشگاه شرکت کردند.

حجت الله خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان به نمایش گذاشتن توان و اهمیت نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد استان و کشور، توسعه فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی، ارتقا دانش و نگرش جوانان به کسب و کار، افزایش تبادلات اقتصادی، تسهیل فرصت‌های زنجیره تامین بازار از طریق نمایش محصولات و خدمات، نشست‌های تجاری رو در رو بین بنگاه های کوچک و متوسط و بازرگانان، تبادل دانش، اطلاعات ایده‌ها و فناوری و تعامل با مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی متولی بخش صنعت را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری دومین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک گلستان برشمرد.

دومین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک و متوسط شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان از امروز به مدت ۴ روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید تولیدکنندگان، کارآفرینان، دانشگاهیان و فعالان اقتصادی دایر است.

سال قبل در نخستین نخستین نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک و متوسط شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان، ۵۸ واحد صنعتی کوچک و متوسط فعال شهرک ها و نواحی صنعتی استان، ۷ دستگاه دولتی متولی بخش صنعت و ۱۴ شرکت مشاور کسب و کار در زمینه های مختلف بازاریابی و صادرات، بورس و فرابورس، حقوقی، حسابداری، سیستم های مدیریت کیفیت شرکت داشتند.

گلستان ۲۴ شهرک، ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی (شهرک هزار هکتاری اترک) با مساحت دو هزار و ۴۱ هکتار دارد که در این شهرک ها و نواحی صنعتی ۷۶۶ واحد بهره بردار با اشتغال ۱۴ هزار و ۳۲۵ نفر و سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.