آیت الله سیدکاظم نورمفیدی چهارشنبه در همایش طلایه داران انقلاب اسلامی اظهار داشت: روحانیون شیعه و سنی در برابر مردم مسوول هستند و باید با تاسی از شیوه معصومین و بزرگان دین، اخلاق را در همه بخش های جامعه تسری داده و جامعه را برای پذیرش تمام و کمال مبانی اصیل دین اسلام مهیا کنند.

امام جمعه گرگان افزود: ترویج معارف دین و مبارزه با انحراف از اصلی ترین وظایف روحانیت است که این قشر باید برای حفظ و ترویج معارف دین اقدامات جدی تری را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش آفرینی امام (ره) در تربیت و پروش نسلی شایسته و منحصر به‌فرد در جامعه ایرانی اظهار داشت: الگوی گیری و تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب سبب پرورش بزرگمردانی همچون شهید سپهبد سلیمانی شد.

امام جمعه گرگان گفت : استعمارستیزی و مبارزه با ظلم و استکبار از ویژگی ‏هایی است که در طول تاریخ همیشه همراه علما، روحانیون و بزرگان دینی شیعه و سنی بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: ابوحنیفه از شخصیت ‏های بزرگ اهل سنت در مقابل بنی امیه و بنی عباس به مخالفت پرداخت که در بسیاری منابع از کمک او به قیام زید بن علی(ع) و برخی دیگر از علویان علیه بنی عباس یاد شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.