به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی شامگاه سه شنبه در گفتگوی وِیژه خبری اظهارکرد: دستگاه هویت بخشی وارد استان شده و بین شهرستان ها توزیع شده است.

وی افزود: طبق پیشنهاد وزارت کشور احراز هویت که با کارت ملی و شناسنامه است توسط این دستگاه استعلام گرفته می شود و این امر باعث بالارفتن سرعت و دقت خواهد شد.

چراغعلی بیان کرد: در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، ۶۶ نفر، در حوزه انتخابیه گنبدکاووس ۳۲ نفر، در رامیان و آزادشهر ۲۰ نفر، در علی آبادکتول ۲۵ نفر، در کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان ۳۴ نفر و در مینودشت، مراوه تپه و کلاله هم ۵۱ نفر تأیید صلاحیت شدند که در مجموع ۲۲۸ نامزد انتخاباتی داریم.

وی گفت: از نظر وضعیت تعداد داوطلبان با توجه به جمعیت از میانگین کشوری بالاتر هستیم و با توجه به تأیید صلاحیت های جدید، رشد چشمگیری را در عرصه رقابتی خواهیم داشت.

چراغعلی در خصوص تبلیغات توضیح داد که شرایط تبلیغات برای داوطلبان تأیید صلاحیت شده و همچنین نوع و ابعاد کاغذ برای چاپخانه ها ارسال شده است و خارج از آن تخلف محسوب می شود.

وی تأکید کرد: گروه های انتخاباتی تمامی تخلفات را رصد و مستند می کنند و با دستگاه قضا هم همکاری خوبی داریم.

چراغعلی بیان کرد: مردم دوست ندارند تبلیغات بیش از اندازه ببینند لذا داوطلبان در حد عرف و با استفاده از توان رسانه ها خود را معرفی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.