به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح ظهر سه شنبه در حاشیه آیین اهدای هفت هزار سند املاک علوی در گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از هفت هزار فقره املاک واگذاری امروز، ۷۰ درصد متعلق به مردم گلستان بود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۵ هزار فقره سند به مردم واگذار شده و امروز جمع آن به ۹۲ هزار فقره رسید، افزود: عمده اسناد تاکنون واگذار شده و باقیمانده آنکه مشکلاتی چون مرور زمان و ارث دارند که عمده آن تا سال ۹۹ واگذار خواهد شد.

فتاح گفت: بنیاد مستضعفان طی این ۴۱ سال از مردم بابت اجاره مبلغی اخذ نکرده و مردم بر روی زمین خود که کاربری زراعی و مسکونی داشته باقی مانده بودند و امروز سند ششدانگ به آنها واگذار شده است.

وی بیان کرد: مردم از این اسناد می توانند برای وام و موارد دیگر استفاده کنند و این راه خیر و درست پیش روی ما برای خدمت به مردم باز شده که البته به دلیل پیچیدگی هایی سرعت آن کند است که باید شتاب بگیرد.

فتاح ادامه داد: در گلستان بنیاد مستضعفان اقدامات زیربنایی همچون مشارکت در احداث نیروگاه علی آبادکتول، احداث کارخانه سیمان در مراوه تپه، مجتمع کشاورزی، بیمارستان مراوه تپه و غیره انجام داده است.

وی گفت: با نگاه توسعه و اشتغالزایی تصمیم داریم که اقدامات زیربنایی، عمرانی و خدماتی در مراوه تپه انجام دهیم.

فتاح اظهارکرد: اقدامات بنیاد در مراوه تپه مانند شهر قلعه گنج در جنوب کرمان خواهد بود و آنجا مطالعاتی صورت گرفته و کار نمونه انجام خواهد شد و در رفع محرومیت و بیکاری اثرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: کاری که در مراوه تپه انجام خواهد شد با موفقیت و سرعت بیشتری انجام خواهد شد و باید دانست که حضور ما در مراوه تپه مانع حضور دولت و مسئولان نیست.

فتاح ادامه داد: ما همکار دولت و در کنار آنها هستیم و اقدامات ما در جهت رفع محرومیت خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1344460
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.