سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی یکشنبه شب در مراسم یادواره شهدای فجرآفرین گنبدکاووس و بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المنهدس، خاطرنشان کرد که اطاعت از رهبری نبایستی سیاسی شده و به گروه یا جریان خاصی محدود شود.

وی بابیان اینکه اطاعت از رهبری، اطاعت از امام راحل است، افزود: تمامی افراد یا گروه‌ها و جریان‌های سیاسی کشور که فکر می‌کنند امام خمینی(ره) را قبول دارند، شرط این امر، قبولی رهبری است زیرا امام خامنه‌ای، همان حقیقت انقلاب و اسلامی است که امام راحل آن را برای ملت ما به ارمغان آوردند.

سردار معروفی اضافه کرد که رهبری انقلاب رقیب هیچ شخص یا گروه سیاسی نیست بلکه او امام جامعه ما و امت اسلامی است که با تیزبینی، کشتی انقلاب را در دریای پرتلاطم فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام هدایت کرده و به پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه کشور ظرفیت‌های لازم برای رفع مشکلات را دارد، تصریح کرد: افرادی که دست در دست امام جامعه داده‌اند، امروز موفق به ساخت موشک‌های بالستیک شده‌اند و می‌توان با همین اراده و پرهیز از اهداف شخصی و سیاسی و تنها در سایه اهداف و منافع ملی، دیگر مشکلات جامعه را نیز رفع کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین از همه علاقه‌مندان به انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) بویژه انقلابیون و مومنین درخواست کرد تا نگذارند، مسیر و جهت انقلاب توسط عده‌ای که چشم به دست دشمنان و برجام دو، سه و چهار دوخته‌اند، تغییر کند.

سردار معروفی، انقلاب اسلامی را حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) دانست و گفت: دستورات این حکومت برگرفته از حقیقت دین اسلام است که امروز دنیای کفر به دنبال خدشه دار کردن چهره آن است و در همین راستا هم آنها گروهک تکفیری "داعش" را در قالب حکومت اسلامی راه‌اندازی کردند تا با جنایات وحشیانه‌ای که مرتکب شدند، چهره اسلام را خشن و خونخوار معرفی کنند.

وی افزود: اما حکومت اسلامی و رهبری شیعی انقلاب ما که در دنیا هیچ کس به اندازه آن، مدافع اهل سنت نیست، با فرماندهی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مقابل این حربه دشمنان ایستاد و تمام توطئه‌های آنها را خنثی و شر داعش را از سر ملت‌ها و دولت‌های مسلمان منطقه که بیشتر اهل سنت هستند، قطع کرد.

سردار معروفی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی اضافه کرد که این سردار بزرگ سپاه اسلام یک تنه در برابر دنیای کفر و گروهک داعش آنها ایستاد و همه راهبردهای دشمنان علیه دنیای اسلام را خنثی کرد و سرانجام نیز پس از ۲۱ سال مبارزه، توسط بزرگترین دشمن اسلام یعنی آمریکا به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی صرفا یک پاسدار نبود بلکه عصاره ملت، نماینده انقلابیون و در یک کلام قلب ملت ایران و ملت‌های مسلمان و مظلوم منطقه بود که خالصانه و با اعتقاد برای دفاع از اسلام تلاش می‌کرد و به همین علت پس از شهادت او همه ملت‌ها چه مسلمان و چه غیر مسلمان در مراسم تشییع او رستاخیزی بزرگ برپا کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: فقط گلستانی‌ها که بیشتر آنها سردار سلیمانی را ندیده بودند، در یک ماهی که از شهادت این سردار دل‌ها می‌گذرد ۲۰۰ تا ۳۰۰ برنامه برای بزرگداشت او برپا کردند که بخشی از این مراسم‌ها توسط اهل سنت برپا شده که نشان از عشق و علاقه آنها به قاسم سلیمانی است.

سردار معروفی همچنین سردار سلیمانی را تندیس اخلاق، ادب، عرفان و اخلاص دانست و با ذکر خاطراتی از فرماندهی این سردار بزرگ در برخی عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس از جمله والفجر هشت و کربلای پنج، گفت: سردار سلیمانی فرماندهی نبود که چند کیلومتر دورتر از خط مقدم جنگ، فقط فرماندهی کند بلکه او همواره در کنار رزمندگان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، از سردار سلیمانی به عنوان خورشیدی که نور او خاموش شدنی نیست نام برد و گفت: این سردار بزرگ طلوع جدیدی برای انقلاب و ملت ایران و نیز مستضعفین جهان است.

در این مراسم که باحضور جمع زیادی از مردم و مسوولان گنبدکاووس در مسجد قائمیه این شهرستان برگزار شد، علاوه بر قرائت قرآن، یکی از ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به مداحی پرداخت.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.