ولی الله مقصودلو که در ۲ سال اخیر مسوولیت سرپرستی هیات کبدی گلستان را بر عهده داشت به عنوان تنها داوطلب احراز این مسوولیت، همه ۱۷رای اعضای مجمع را کسب کرد.

عبدالجلیل قوچاقی از داوران ملی کبدی گلستان که برای کسب این مسوولیت نام نویسی کرده بود از شرکت در مجمع انتخابات انصراف داد.

رییس فدراسیون کبدی در این جلسه گفت: تثبیت قهرمانی ایران در کبدی آسیا، همگانی کردن کبدی و دریافت کرسی‌های بین‌المللی ، از جمله برنامه های مهم فدراسیون است.

عباس اورسجی اظهار داشت: گلستان جزو استان های پیشرو در کبدی کشور است که استفاده بهتر از ظرفیت نیروی انسانی و تلاش برای کشف استعدادهای جدید، بر توان فنی و افتخارآفرینی های ورزشکاران این استان اضافه خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم در این جلسه بر ضرورت گسترش فعالیت های کبدی در همه شهرها و مناطق این استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر کبدی گلستان منحصر به شهر سرخنکلاته و روستای محمدآباد گرگان است که باید از این انحصار خارج شود.

بهمن طیبی اظهار داشت: همه شهرهای گلستان دارای استعداد در ورزش کبدی است که باید از آن برای تقویت تیم ملی رده های سنی گوناگون استفاده کرد.

رییس جدید هیات کبدی گلستان هم گفت: احیای کبدی در همه شهرها و بخش های استان به طور جدی مورد توجه ترکیب جدید هیات کبدی گلستان قرار دارد.

ولی الله مقصودلو اظهار داشت: افتخارات کبدی گلستان در سال های اخیر کاهش یافته که باید با جذب حامیان مالی، برگزاری کلاس های آموزشی و ارتقای دانش مربیان راه کسب افتخارات جدید را برای ورزشکاران و تیم های کبدی گلستان هموار کرد.

تیم های ملی کبدی زنان و مردان ایران با حضور زهرا عباسی و صدیقه جعفری در تیم زنان و فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو، محمداسماعیل مقصودلو، محسن مقصودلو، میثم عباسی، ابوذر مهاجر و محمد ملاک بازیکنان گلستانی تیم ملی مردان، مدال طلای هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را کسب کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.