استاندار گلستان شامگاه سه شنبه در جمع خانواده های این زوج های جوان در سالن دانشکده مائده گرگان اظهار داشت : خانواده ها نقش مهمی در بستر سازی ازدواج آسان دارند و این امر در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است.

هادی حق شناس گفت: ازدواج آسان موجب تقویت بنیان خانواده شده و در دراز مدت منافع جامعه را تضمین می کند.

مدیر ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان نیز گفت: از اول سال تاکنون ۹۱ سری جهیزیه به زوج های نیازمند اهدا شده و تا پایان سال ۵۰ جهیزیه دیگر در اختیار خانواده های نیازمند قرار خواهد گرفت.

محمدمهدی سلمان زاده اظهار داشت: در این جهیزیه ها ۱۴ قلم کالا به مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال به هر زوج اهدا می شود که ۳۰ میلیون ریال آن توسط گروه های جهادی، سمن ها و موسسات خیریه تهیه شده است.

وی بیان کرد: این اقلام تولید داخل و شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، پتو، اتو بخار، سرویس خواب، ظروف آشپزخانه و چند کالای دیگر است که به سبب خرید مستقیم از واحد های تولیدی ، قیمت تمام شده آن بسیار کمتر از بازار است.

وی به دیگر اقدامات ستاد اجرایی حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود : در بخش حمایت از زوج های نابارور استان اقدامات گسترده ای در حال انجام است و ۵۰ زوج نیازمند نابارور تحت حمایت مالی این ستاد قرار دارند.

مدیر ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان گفت : برای هر زوج نابارور ۱۸۰ میلیون ریال هزینه می شود و اعتبارات مجموع این بخش در گلستان حدود ۹ میلیارد ریال است.

وی همچنین از توزیع ۴ هزار قلم کالای بادوام و ۷ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار برای سیل زدگان گلستان خبر داد و گفت : همچنین با درخواست استاندار، مشکل اشتغال جمعی از بازماندگان حادثه معدن زغال سنگ یورت آزادشهر در ستاد اجرایی حضرت امام و بنیاد احسان در دست بررسی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.