رقابت‌های امروز در شش دور مختلف به مسافت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد و اسب‌های ترکمن دوساله کلاس Maiden آغاز کننده این رقابت‌ها بودند که با قهرمانی اسب بای بای سلاق به پایان رسید، اسب ترکمن صحرا در این دور دوم شد اسب شانای عاشوری نیز عنوان سومی را تصاحب کرد.

در دور دوم رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ برگزار شد که در انتها اسب دلبرم زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب‌های پیشانی سفید و ملکه جهان  به ترتیب دوم و سوم شدند.

اسب شایلیک قهرمان دور سوم در گروه اسب‌های تروبرد دوساله کلاس Maiden شد، عنوان دومی این دور را اسب رای جان از آن خود کرد و اسب کوکولیدی به عنوان سوم بسنده کرد.

کورس چهارم مخصوص اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden بود که با قهرمانی اسب یومای لووا و کسب عناوین دوم و سوم از سوی اسب‌های یاد باربی و ارسلان کوچکی به پایان رسید.

هاکتین ، سامین و جان بابا در دور پنجم روز دوم هفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس حائز مقام‌های برتر این دور در گروه اسب های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۲ شدند.

در دور ششم که اختصاص به رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ داشت، اسب بیوتی آرچ عنوان نخست را کسب کرد و اسب های سزار و اوردنز نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسبهای برتر تعلق گرفت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.