دختران گرگان امروز پنجشنبه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های ایران میزبان خود نامی‌نو اصفهان را با نتیجه ۶۳ بر ۴۴ مغلوب کرد و با ۱۳ امتیاز به لطف تفاضل امتیاز بهتر در بازی رودررو صدر جدول گروه الف لیگ برتر ایران را از آن خود کرد.

شکست بسکتبال اصفهان مقابل شهرداری گرگان نخستین باخت آنها در لیگ برتر امسال ایران است.

این دیدار به قضاوت لیلا علیمرادی به عنوان سرداور همراه با بنفشه بجنوردی و مهناز عمو داور اول و دوم با نظارت مهری توکلی برگزار شد.

در این رقابت نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان یاران خود را با ترکیب اولیه نیلوفر مفیدی، شیدا شجاعی، یاسمن محمدی، شادی عبدالوند و تینا عیسائیان به میدان فرستاد.

بازیکنان تیم میزبان هم با هدایت سپیده جعفری و ترکیب اولیه مژگان خدادادی، مطهره کشفی، آناهیس خداوردیان، معصومه اسماعیل‌زاده و لوسینه آسادوریان وارد زمین شدند.

در این مسابقه معصومه اسماعیل‌زاده از تیم نامی‌نو اصفهان با کسب ۱۵ امتیاز و تاثیرگذاری ۲۴ امتیازآورترین و موثرترین بازیکن میدان بود و تینا عیسائیان از تیم دختران شهر گرگان با کسب ۱۵ امتیاز و اثرگذاری ۲۲ در رتبه دوم قرار گرفت.

همچنین این دو بازیکن توانستند به ترتیب ۱۲ و ۱۵ ریباند را به ثبت رسانده و عنوان بازیکن دبل دبل را کسب کردند.

یاسمن محمدی و مژگان خدادادی به ترتیب از تیم گرگان و اصفهان هر کدام برای تیم خود ۱۵ امتیاز کسب کردند و شیدا شجاعی دیگر بازیکن تیم گرگان با کسب ۸ امتیاز، ۱۲ ریباند و تاثیرگذاری ۱۲ به عنوان یکی از بهترین‌های این مسابقه شناخته شد.

تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر زنان باشگاه‌های کشور با انجام ۷ بازی، دارای ۶ برد و یک باخت با مجموع ۱۳ امتیاز و تفاضل بهتر در صدر جدول قرار دارد و تیم نامی‌نو اصفهان با همین تعداد بازی، برد و باخت و هم امتیاز با تیم گرگان در رده دوم است.

دیدار رفت ۲ تیم در گرگان با نتیجه ۵۹ بر ۴۵ به سود تیم نامی‌نو اصفهان پایان یافت.

بانوان گرگان پنجشنبه هفته آینده ۱۲ دی ماه میزبان تیم پاز تهران خواهند بود و نامی‌نو در تهران به مصاف آسمان سترگ سپهرداد می رود.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال دختران باشگاه‌های کشور در ۲ گروه ۶ تیمی به صورت رفت و برگشت در مرحله مقدماتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.