در این دیدار که امروز پنجشنبه در خانه بسکتبال گرگان به قضاوت بهاره سعیدی‌فر، منصوره علیخانی و شیما حافظیان و در حضور بیش از یک‌هزار تماشاگر برگزار شد، تیم دختران گرگان در کوارتر اول و سوم به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۶ و ۱۶ بر ۱۲ میهمان خود را شکست داد،پ اما در کوارترهای دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۱۳ بر ۱۹ و ۱۶ بر ۲۱ مغلوب حریف شد.

در این بازی نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم دختران گرگان در ترکیب اولیه تیم خود، شادی عبدالوند، زهرا سوخته‌سرایی، ریحانه باقری، شیدا شجاعی و تینا عیسائیان را قرار داد.

یاران تیم شکلی هم با هدایت زهرا اسلام‌زاده با ترکیب اولیه زهره زندی، نسرین فلاح دمدمه، فرناز خدامرادی، فاطمه گلاب‌گیر و غزل ملکی وارد زمین شدند.

در این بازی تینا عیسائیان از تیم دختران شهر گرگان با کسب ۲۱ امتیاز، بهترین و امتیازآورترین بازیکن تیمش شناخته شد و نسرین فلاح‌دمدمه با کسب ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

بازی رفت ۲ تیم در تهران با نتیجه ۷۷ بر ۴۲ به سود تیم دختران شهر گرگان به پایان رسیده بود.

تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در پایان ششمین بازی خود، با پنج برد و یک باخت و مجموع ۱۱ امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار دارد و در هفته هفتم پنجشنبه آینده پنجم دی ماه در اصفهان میهمان تیم نامی‌نو این شهر خواهد بود.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور در ۲ گروه ۶ تیمی در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.