تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان فصل گذشته، نایب قهرمان لیگ برتر کشور شد اما برخی تغییرات مانند به خدمت گرفتن سرمربی تیم ملی و جذب چند بازیکن شاخص و ملی پوش ثابت کرد مدیران این باشگاه به چیزی کمتر از قهرمانی رضایت نمی دهند و می خواهند با فراهم آوردن ابزار لازم، به یکی از مدعیان همیشگی بسکتبال ایران تبدیل شوند.

در تعطیلات نیم فصل، رایان ریچاردز بازیکن انگلیسی/جامائیکایی که سابقه حضور در شهرداری گرگان و چند تیم لیگ برتری دیگر را دارد بار دیگر مورد توجه مسوولان باشگاه گرگانی قرار گرفت و این بازیکن ۲۸ ساله و ۲۱۲ سانتیمتری پست فوروارد/سنتر به جمع شاگردان مهران شاهین طبع اضافه شد.

ایستادن در رتبه دوم نیم فصل اول با یک امتیاز کمتر از تیم اول (مهرام تهران) سرمربی تیم ملی و نفر اول کادر فنی تیم شهرداری گرگان را راضی نکرد و شاهین طبع امیدوار است با تقویت تیم و کسب حداکثری امتیازات دور برگشت، گرگانی ها را به جام قهرمانی برساند.

یکی از پشتوانه های مهم تیم شهرداری گرگان که همواره مورد تاکید کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز قرار می گیرد، اشتیاق فراوان هواداران گرگانی و سبک خاص حمایت آن ها از این تیم است که بارها مربیان تیم های حریف را نیز به تحسین واداشته است.

استفاده صحیح از ظرفیت هواداران در کنار تلاش برای ادامه روند موفق فنی نیم فصل اول، رویای گرگانی ها برای بوسه زدن به جام قهرمانی را محقق خواهد کرد.

 تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیم فصل دوم لیگ برتر را با بازی روز پنجشنبه مقابل شهرداری بندرعباس آغاز می کند و امیدوار است امتیازات این بازی خانگی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به دست آورد و میهمان نهم جدولی خود را با دست خالی به بندرعباس بفرستد.

 دیدار رفت این دو تیم در بندرعباس که اولین تجربه شاهین طبع روی نیمکت گرگانی ها بود با پیروزی ۷۲ بر ۵۶ تیم میهمان به پایان رسید.

باخت با فاصله یک امتیاز به مهران تهران در خانه حریف و شکست خانگی مقابل پالایش نفت آبادان، تنها عوامل ایستادن شهرداری گرگان در رده دوم جدول رده بندی است.

تیم شهرداری گرگان در پایان نیم فصل اول از ۱۳ بازی، به ۱۱ پیروزی رسیده و دو بار نیز تسلیم حریفان شده و با ۲۴ امتیاز دور برگشت را برای جبران شکست ها و باقی ماندن در کورس قهرمانی آغاز می کند.

شهرداری بندرعباس هم که با ۱۸ امتیاز در رده نهم ایستاده، برای نیم فصل دوم یونس لاله‌زاده به همراه یک بازیکن آمریکایی را جذب کرده نمی خواهد بدون امتیاز از گرگان خارج شود و همین عامل، نوید بخش یک بازی جذاب و تماشایی در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.