در این دیدار که در سالن فجر بندرعباس جریان داشت، تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با نتیجه نهایی ۹۰ بر ۸۱  در برابر شهرداری بندرعباس به پیروزی دست یافت.

در این بازی شهرداری بدون کاپیتان خود علی جمشیدی که مصدوم بود به دیدار مهمان خود رفت که در کواتر اول و دوم ۱۷ بر ۱۶ و ۲۴ بر ۲۳ از توفارقان یش افتاد.

 تیم توفارقان نیز توانست با استفاده از بازیکنان خارجی خود «کلوین آمایو و گارسین باکیومانیا» و هجوم بر روی سبد شهرداری در کواترهای سوم و چهارم با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ و ۳۱ بر ۲۵ امتیازهای عقب افتاده را جبران کند و درپایان با نتیجه ۹۰ بر ۸۱ تیم شهرداری را شکست دهد.

در این بازی کلوین بازیکن تیم توفارقان آذرشهر با کسب ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند وتاثیرگذاری ۲۳ ، بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

در تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس نیز «کدر ادواردز» با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۷ اثرگذاری و ۹ ریباند به عنوان بهترین و موثرترین بازیکن این تیم ومیدان شناخته شد ویونس لاله زاده نیز با ۱۸ امتیاز موثرترین بازیکن تیمش بود.

 قضاوت این دیدار را «رضا آذرافزا» به عنوان سرداور به همراه «علیرضا افشار» و «نیما جعفری» به ترتیب داور اول و دوم با نظارت منوچهر کاظمی برعهده داشتند.

رضا هنگام پور سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در این بازی یارانش را با ترکیب اولیه «اسحاق حاتمی فر»، «کدر ادوارز»، «مرتضی طاهری»، «یونس لاله زاده» و «ویلی کواسی» به میدان فرستاد.

همچنین سیامک ویسی سرمربی تیم توفارقان آذرشهر نیز در ترکیب اولیه خود «کلوین آمایو»، «واحد نادری»، «محسن محمدی»، «نادرخازانی» و «گارسین باکیومانیان» را قرارداد.

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس اکنون در پایان هفته دوازدهم، دارای پنج برد و هفت باخت با مجموع ۱۷ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

 در هفته دوازدهم این فصل از رقابت‌ها دوشنبه ۲۵ آذرماه تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در بندرامام به مصاف تیم پتروشیمی خواهد رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.