به گزارش ایرنا سامان ویسی پنجشنبه شب پس از باخت تیمش مقابل پتروشیمی اظهار داشت: پتروشیمی تیم بهتری نسبت به ما بود و با توجه به اینکه بازیکنان سرشناسی در اختیار دارد، مقابله با این تیم همیشه سخت است. 

سرمربی تیم توفارقان آذرشهر با بیان اینکه بازیکنان ما حداکثر توان خود را گذاشتند و بازی خوبی ارائه دادند، افزود: تا کوارتر سوم بازی به خوبی برابر پتروشیمی ایستادگی کردیم ولی هر چه بازی به جلوتر رفت اختلاف امتیازات بیشتر شد. 

وی گفت: با توجه به بودجه‌ای که داریم با تیمی جوان وارد لیگ شده‌ایم، من سال‌ها با بازیکنان جوان کار کرده‌ام و دوست دارم به آنان میدان بدهم البته کار کردن با جوانان سخت است اما می‌دانم که توانایی‌هایی دارند و می‌توانند خود را نشان دهند.

ویسی با بیان اینکه اعتماد کردن به جوانان باعث پیشرفت بسکتبال کشور می‌شود گفت: معتقدم باید فضا برای ورود بازیکنان جوان به چرخه لیگ باز شود.

وی درخصوص لیگ امسال گفت: از آنجا که تعداد تیم‌ها زیاد شده، بازیکنان بین تیم‌ها تقسیم شده‌اند و این موضوع به زیباتر شدن مسابقات کمک می‌کند. همین مساله باعث شده تعداد تیم‌های مدعی بیشتر شود.

سرمربی تیم آذرشهر افزود: پتروشیمی، مهرام، شیمیدر، شهرداری گرگان و نفت ‌آبادان تیم‌هایی هستند که برای بالای جدول رقابت دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسکتبال ایران المپیکی شده، انگیزه همه بالا رفته‌ است و این موضوع به طور حتم بر لیگ تاثیر خواهد داشت، امیدوارم هرچه به جلوتر می رویم شاهد لیگی جذاب باشیم.

وی با بیان اینکه شرایط دفاعی تیم نسبت به بازی‌های گذشته بهتر شده است، گفت: در جلسات تمرینی روی کار دفاعی تمرینات زیادی انجام داده بودیم؛ خوشحالم که بچه‌ها هم در دفاع و هم در حمله عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های گذشته داشتند.

دیدار تیم های پتروشیمی و توفارقان آذرشهر با برتری ۸۶ بر ۶۱ پتروشیمی به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.